اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

مشکلات گردشگران شناسایی و برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار آسیب‌شناسی مشکلات حضور گردشگران در شوشتر شد و گفت: باید مشکلات گردشگران در سال‌های گذشته بررسی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

مشکلات گردشگران شناسایی و برطرف شود

به گزارش خبرگزارش فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی عصر امروز در جلسه مشترک با دوستداران میراث فرهنگی شوشتر درباره معضلات این شهر تاریخی در آستانه نوروز اظهار کرد: در سال‌های گذشته گردشگران در شوشتر از مشکلات زیادی گلایه داشته‌اند که باید این مشکلات شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: مردم باید از مسئولان رفع مشکلات را بخواهند و با این پرسشگری مشکلات کم شده و مسئولان مجبور به کار کردن و تلاش برای رفع معضلات می‌شوند.

*سایت‌های تاریخی نیازمند پاکسازی هستند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سایت‌های تاریخی در شوشتر نیازمند پاکسازی و آماده‌سازی هستند و متولیان امر یعنی پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان باید در راستای رفع مشکلات موجود در زمان باقیمانده تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید در راستای آماده‌سازی شرایط برای پذیرش گردشگران داخلی و خارجی تلاش کرد، گفت: شهرستان شوشتر از شهرهای تاریخی و گردشگری خوزستان و کشور است که 13 اثر ثبت جهانی شده دارد.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مسئولیت همه سنگین است، اضافه کرد: باید در راستای رفع مشکلات برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان بر اساس برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده فعالیت‌ها را اولویت‌بندی کرد.

*کمیته فرهنگی شوشتر را تشکیل می‌دهم

وی همچنین عنوان کرد: کمیته فرهنگی شوشتر را که باید متشکل از نخبگان فرهنگی و صاحبان ایده و نظر در این زمینه باشند را در دفتر نماینده تشکیل می‌دهم.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: نخبگان فرهنگی شوشتر باید در راستای تشکیل اتاق فکری برای تغذیه شهر و اغنابخشی به فعالیت‌های فرهنگی مشارکت کنند و بهترین روش در این خصوص استفاده از کمیته فرهنگی و یا اتاق فکر است.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول