اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر و کلیایی در خانه ملت:

اجرای مرحله دوم یارانه‌ها در این شرایط ممکن نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقر و کلیایی در خانه ملت با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها امری لازم است، گفت: در حال حاضر اجرای مرحله دوم نباید صورت بگیرد.

اجرای مرحله دوم یارانه‌ها در این شرایط ممکن نیست

محمدابراهیم محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نمایندگان و مسئولان مشکلات مردم را درک می‌کنند، زیرا این مردم برای عزت و سربلندی خود رنج‌های بسیاری را متحمل شده‌اند و به پای این انقلاب و این نظام خون‌ها دادند و جان‌ها فدا کردند.

محبی تصریح کرد: همه مسئولان نیز دردهای مردم را می‌فهمند و تلاش آن‌ها این است که دردی از این دردها بکاهند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و مجلس باید خدمت‌گزار این مردم رنج‌دیده باشند، هر چند اختلاف‌سلیقه‌ها بین دولت و مجلس وجود دارد و نباید این اختلاف سلیقه‌ها باعث شود که کارها معطل بماند، لذا مسئولان باید پای کار باشند.

وی تاکید کرد: ملت ما برای آرمان‌های خود، هر آن‌چه در طبق اخلاص داشتند تقدیم کردند و به همین خاطر شایستگی خدمت بیشتری دارند.

محبی در ادامه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه اشاره کرد و گفت: اجرای هدفمندی یارانه‌ها امری ضروری است، اما در حال حاضر و با توجه به وجود تورم و گرانی‌های اخیر، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نباید انجام شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول