اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سعیدی:

مردم یک‌دل و متحد هستند/مسئولین با اختلافات آرامش کشور را بر هم نزنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مردم یک‌دل و متحد هستند گفت: مسئولین با اختلافات آرامش کشور را بر هم نزنند.

مردم یک‌دل و متحد هستند/مسئولین با اختلافات آرامش کشور را بر هم نزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضرت معصومه(س) درس‌آموزی از حوادث تاریخی و قرآنی را ضروری دانست.

وی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی برای بازگو کردن نعمت‌های الهی است که بر ملت ایران اعطا شده که باید قدردان آن باشیم و با ناشکری، بداخلاقی و انحراف آن را خراب نکنیم.

امام جمعه قم اضافه کرد: خداوند هیچ تضمینی ندارد که نعمتی که اعطا کرده است، زوال نداشته باشد، بلکه به عملکرد انسان‌ها بستگی دارد.

وی تصریح کرد: در قرآن کریم موارد زیادی مبنی بر اینکه نعمت الهی بعد از ناشکری و بدرفتاری انسان‌ها سلب شده آمده است و این باید مایه عبرت همگان شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: انسان‌ها به سبب غفلت، عصیان و افراط در خوشی‌ها، در عین بهره‌برداری از نعمت‌ها دچار انحرافات می‌شوند و همه چیز را به باد فنا داده و خراب می‌کنند.

امام جمعه قم با اشاره به نعمت بزرگ انقلاب افزود: از اول انقلاب خطرات زیادی در کمین بوده و دست‌های ناپاک در صدد بر هم زدن کشور بوده‌اند اما با درایت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تمام حوادث خنثی شده است و باید قدردان چنین رهبری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دیگران به حال ما غبطه می‌خورند که چنین رهبری در جهان داریم که در مقابل دشمنان اسلام و کشور با صلابت ایستاده است.

سعیدی با بیان اینکه زیبنده نیست که مسئولین با اختلافات آرامش مردم و کشور را به هم بزنند، افزود: چشم مردم به بزرگان و مسئولان کشور است، چرا که مردم با هم یکدل و متحد هستند و مسئولان باید هوشیار باشند که دشمن با ایجاد اختلاف در صدد ضربه زدن به نظام نباشد.

وی افزود: مردم از رهبر معظم انقلاب و اصل نظام رضایت‌مند هستند و نمره بسیار خوبی به این دو گزینه می‌دهند اما از بروز اختلاف در میان مسئولان راضی نیستند.

وی در ادامه با اشاره به تک جنسیتی بودن دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: کار این دانشگاه بسیار ارزشمند است و امیدواریم از قبیل این دانشگاه‌ها در سطح کشور دیده شود.

امام جمعه قم با اشاره به سیستم ناموفق آموزشی مختلط در کشور‌های دیگر اضافه کرد: بعضی‌ها تجربه‌های ناموفق کشور‌های دیگر در محیط‌های آموزشی را برای خود یک الگو در نظر گرفته‌اند و حاضر نیستند آن ‌را تغییر دهند و متأسفانه رسوب‌ها و تزریق‌های فکری و فرهنگی و القائات دشمن در برخی دیده می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسات ویژه خواهران توسط شهید آیت‌الله محمدرضا سعیدی اظهار داشت: یکی از کارهای این شهید انقلاب، تشکیل جلسات ویژه خواهران بود و یکی از آرزوهای ایشان تشکیل دانشگاه ویژه بانوان در سطح کشور بود.

انتهای پیام/78002/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول