اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

واگذاری رایگان سالن شش هزار نفری رشت به هاپکیدو

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از واگذاری رایگان سالن شش هزار نفری رشت برای برگزاری مسابقات آسیایی هاپکیدو در سال آینده خبر داد.

واگذاری رایگان سالن شش هزار نفری رشت به هاپکیدو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز آکادمی هاپکیدو ایران و خاورمیانه در سال 91 با تبریک 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد: امیدواریم برای پویایی ورزش در رشته‌های مختلف گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 120 هزار ورزشکار در گیلان سازمان‌یافته شدند، گفت: این رقم اکنون به 131 هزار نفر رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: ورزش نباید کمرنگ شود و ماموریت ما ایجاد سلامت بین خانواده‌ها است.

بابایی با اشاره به برنامه‌ریزی در اجرای استعدادیابی ورزشی، اضافه کرد: در حوزه ورزش‌های همگانی باید بیشتر گام برداریم.

وی به وجود 46 هیئت ورزشی در گیلان اشاره کرد و افزود:‌ هیئت‌های ورزشی استان اگر بتوانند آمار جمعیتی خود را افزایش دهند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: طبق اصل 44 قانون اساسی باید به بخش خصوصی کمک کنیم و مردم ورزش را اداره کنند و نگاه مدیران به طرف بخش خصوصی معطوف شود.

وی توسعه ورزش همگانی،‌ سلامت و ورزش را شعار اداره نامید و خاطر نشان کرد: ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن حضور پر رنگی داشتند و پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

بابایی با اشاره به پروژه‌های ورزش گیلان خاطر نشان کرد: افتتاح 14 پروژه در دهه فجر سال گذشته،‌ 17 پروژه عمرانی در هفته دولت، 10 پروژه در دهه فجر امسال و دو پروژه مهر ماندگار از جمله اقدام‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان بوده است.

وی از افزایش سرانه ورزشی استان از 58 به 62 سانتی‌متر مربع خبر داد و گفت: بیش از 50 زمین ورزشی روستایی در استان احیا شده است.

این مسئول از واگذاری سالن شش هزار نفری شهرستان رشت به صورت رایگان به هاپکیدو خبر داد و یادآور شد: این سالن برای حمایت از انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه در برگزاری مسابقات آسیایی سال آینده استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول