اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات سازمان اردویی راهیان نور:

بصیرت‌افزایی لازمه حرکت در فضای کنونی جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات سازمان اردویی راهیان نور گفت: بصیرت‌افزایی لازمه حرکت در فضای کنونی جامعه با توجه به برنامه‌ریزی‌های ضد فرهنگی دشمن است.

بصیرت‌افزایی لازمه حرکت در فضای کنونی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، با حضور مردم ولایتمدار نکا یادواره 9 شهید مسجد جامع، شهدای گمنام و یادمان آیت‌الله محمدی لایینی و محمدی بایع‌کلایی برگزار شد.

مسئول تبلیغات سازمان اردویی راهیان نور و راوی دفاع مقدس در این یادواره در مسجد جامع نکا گفت: انقلاب اسلامی ما با خون شهدای بسیاری در قبل و بعد از انقلاب و طول 8 سال دفاع مقدس به این جایگاه رسیده است.

مجید شفیع‌زاده تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه‌ زدن به این نظام در طول 34 سال گذشته استفاده کرده است و با تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی، درگیری‌های ترکمن صحرا، گنبد، کردستان و ترورهای شخصیت‌ها همه بیانگر دشمنی استکبار و دشمنان در طول این انقلاب است.

وی بیان داشت: بصیرت‌افزایی لازمه حرکت در فضای کنونی جامعه با توجه به برنامه‌ریزی‌های ضد فرهنگی دشمن است.

شفیع‌زاده افزود: برای بصیرت‌افزایی باید دشمن‌شناس باشیم و در این رابطه از هر طریقی دشمن خود را بشناسیم.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به اسلام و انقلاب هستند، خاطر نشان کرد: همه باید در راستای عمل به وصایای شهدا با تمام توان وارد شویم.

راوی دفاع مقدس در بیان عملکرد رژیم شاه یادآور شد: رژیم کثیف و منحوس پهلوی در حق ملت ایران خیانت‌های فراوان کرده و هیچ‌گاه این خیانت از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

وی ادامه داد: در شرایطی خطرناک و دشوار که تاریکی بر کشور مستولی شده بود فردی از تبار زهرا اطهر(س) رهبری این نظام را در دست گرفت و با جهانی کردن انقلاب، ایران را به اوج قدرت رسانید.

این راوی راهیان نور و دفاع مقدس ادامه داد: اکنون جامعه و مملکت ما در اوج شکوفایی است و این ابهت با وجود امام و رهبری و شهدا برای ما فراهم شد.

شفیع‌زاده گفت: شهدا برای جامعه ما عزت‌آفرینی کردند و باید در این راستا با عمل به وصایای آنان برای بارور کردن درخت انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش فارس، 9 تن از شهدای مسجد جامع نکا شهیدان احمد زینعلی، محمدصادق باقری، سید رحمان علوی، سید یحیی اشجعی، ابوالقاسم محمدی شهمیری، محمود محمدی شهمیری، درویش فغانی و محمد منتظرقائم هستند.

انتهای پیام/86002/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول