اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: از ترم‌های آتی شاهد برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی در کل پیام نورهای کشور باشیم.

برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی عبادیان بعد از ظهر امروز در نشست یک روزه هم اندیشی آموزشی و فرهنگی اساتید دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اشاره به جایگاه بالای دانشگاه پیام نور در بین سایر دانشگاه‌ها گفت: از ترم آتی 2 هزار و 800 استاد به صورت حق‌التدریسی جذب مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کاهش دانشجو زنگ خطری برای برخی واحدهای کوچک است، اظهار کرد: در صورتی که برای تقویت و توسعه دانشگاه و جذب دانشجو اقدام نکنیم، در آینده احتمال تجمیع برخی واحدهای کوچک در بین مراکز وجود دارد.

عبادیان از تصویب 20 رسته جدید کارشناسی ارشد برای مراکز و واحدهای پیام نور استان خبر داد و افزود: امتحانات پایان ترم دانشجویان امسال در دو مرکز به صورت الکترونیکی برگزار شد که نتایج خوبی داشت و امیدواریم از ترم‌های آتی شاهد برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی در کل پیام نورهای کشور باشیم.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در سطح کشور سالانه 160 میلیاردریال از بابت هزینه‌های برگزاری امتحانات از جمله نیروی انسانی و کاغذ صرفه‌جویی خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی سپس با انتقاد از عدم توجه به کارهای پژوهشی در پیام نور از سوی اساتید خاطرنشان کرد: ارائه 50 مقاله در سطح استان آذربایجان‌شرقی در قبال هیئت علمی موجود در شأن این دانشگاه نیست.

وی بر لزوم انجام کارهای پژوهشی توسط اساتید تأکید کرد.

عبادیان در بخش دیگری از سخنان خود از مسائل اقتصادی به عنوان مسئله روز جامعه نام برد و بیان کرد: راهکارهای آن را باید دانشگاهیان بیابند.

عبادیان با اشاره به اینکه در مسائل پژوهشی در پیام نور می‌توان کارهای بزرگی انجام داد، گفت: متأسفانه در این خصوص کار چندانی انجام نشده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تأثیرگذاری بالای دانشگاه پیام نور در کشور، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا در حمایت از این دانشگاه بیش از پیش اهتمام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، دانشگاه پیام نور تأثیرگذاری خود را بیشتر کرده و در ارتقاء وضعیت فعلی جامعه تلاش کند.

عبادیان در ادامه بر توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در دانشگاه پیام نور تأکید و اظهارکرد: اساتید در کنار پرداختن به مسائل آموزشی و پژوهشی در موضوعات فرهنگی نیز پای کار بیایند تا از ساده‌نگری به دور باشیم و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی از کسب رتبه برتر استانی توسط دانشگاه پیام نور در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و تأکید کرد: در برخی مسائل در دانشگاه باید عالمانه وارد شویم و در خصوص انتخابات نیز با مطالعه دقیق به فرد اصلح رأی داده و دانشگاهیان باید تأثیرگذاری خود را برای حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی نشان دهند.

انتهای پیام/60004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول