اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان:

ایرانیان در 22 بهمن اقتدار ملی خود را به نمایش می‎گذارند

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم در یوم‎الله 22 بهمن معادلات غرب را برهم می‌زند و قدرت ملی ایران را افزایش می‎دهد.

ایرانیان در 22 بهمن اقتدار ملی خود را به نمایش می‎گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی شامگاه شنبه در جمع دانشجویان بسیجی گرگان ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: 22 بهمن یادآور قیام امام راحل(ره) و مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی است که ضربه سنگینی بر پیکره غرب وارد کرد و الگوی مقاومت جنبش‎های آزادی‌بخش جهان شد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

وی ادامه داد: با توجه به انتخابات سرنوشت‎ساز ملت ایران در خرداد 1392 و توطئه‎سازی دشمنان در انتخابات، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کشور را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و در شأن انقلاب اسلامی آماده می‎کند.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان خاطرنشان کرد: دانشگاهیان و دانشجویان همراه با آحاد مردم با حضور خود در جشن بزرگ انقلاب نشان خواهند داد که شرکت آنان قوت قلب برای دلسوزان انقلاب اسلامی در راستای وحدت ملی و پیشرفت کشور است.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‎ای ماندگار خلق می‎کنند

وی تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن همانند سنوات گذشته حماسه‎ای ماندگار خلق خواهند کرد و بار دیگر عزت، عظمت و اقتدار خود را به نمایش می‎گذارند.

لشکربلوکی به ذکر این وصیت و سفارش پیرمرادمان امام راحل (ره) اشاره کرد که فرمودند «به ملت عزیز ایران توصیه می‎کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حراست و پاسداری کنید». 

22 بهمن تبلور عزت و اقتدار ملت ایران است

مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام خامنه‎ای دانشگاه گلستان نیز در این جلسه گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، عزت و اقتدار خود را به نمایش می‎گذارند.

حسین خالقی در آستانه یوم‎الله 22 بهمن و جشن ملی ملت ایران ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نظیر سایر پدیده‌های انقلاب اسلامی، یک پدیده منحصر به فرد در تاریخ بشریت است و این شعار نیست، عین واقعیت است.

وی یادآور شد: با نگاهی ساده به سایر انقلاب‎های جهان می‎توان پی برد که همه آنها سالگردهایی داشتند و دارند، اما اینکه این سالگردها توسط همان عنصری تجلیل شود که اصل آن حادثه را به وجود آورده در تاریخ نظیر ندارد.

انقلاب اسلامی ایران قائل به ایمان مردم است

مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام خامنه‎ای دانشگاه گلستان اذعان داشت: در همه این سالگردها حداقل در سال سوم و چهارم دیگر خبری از متن مردم نیست و به صورت یک حرکت کاملاً تشریفاتی انجام می‎پذیرد.

وی تأکید کرد: سی و چهار سال از انقلاب ایران می‎گذرد و در تمام این 34 سال کسانی که در صحنه بودند و حضور داشتند، آحاد مردم هستند؛ این به معنی قائل بودن انقلاب اسلامی ایران به ایمان مردم است و اینکه مخالفان نظام برآمده از این انقلاب هم با آحاد مردم طرف‎اند و دلیل اینکه آنها موفق هم نمی‎شوند، همین است.

نظامی متکی به مردم در برابر مخالفانش شکست نمی‎خورد

خالقی متذکر شد: نظامی که متکی به مردم است، مخالفانش هرچه از لحاظ امنیتی، نظامی و اقتصادی قوی‎تر هم باشند، نمی‎توانند کاری از پیش ببرند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام خامنه‎ای دانشگاه گلستان در پایان گفت: دشمن می‎خواهد این ثروت عظیم را ضعیف و نابود کند و ما باید به دستور ولی امر مسلمین جهان در صحنه باشیم و عاقلانه و مدبرانه حرکت کنیم.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول