اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان خبر داد

تحقق 69 درصدی یکپارچه‌سازی الکترونیکی در کشور

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: یک‌پارچه‌سازی الکترونیکی به میزان 69 درصد در کشور محقق شده و تحقق کامل این موضوع به فراهم شدن بستر‌های لازم نیازمند است.

تحقق 69 درصدی یکپارچه‌سازی الکترونیکی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در جمع مسئولان شهری اصفهان اظهار کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و تمام اقدامات و فعالیت‌های شهرداری اصفهان در راستای اهداف نام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به اهمیت افزایش اعتماد مردم نسبت به فعالیت‌های شهری اشاره کرد و ادامه داد: در بحث اعتماد‌سازی به شهرداری اصفهان نمره 14 می‌دهم و باید اقدامات بیشتری در راستای این موضوع در سطح شهر صورت بگیرد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه یک‌پارچه سازی الکترونیکی در اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود، تصریح کرد: یک‌پارچه‌سازی الکترونیکی در کشور 69 درصد محقق شده است و تحقق کامل این موضوع به فراهم شدن بستر‌های مورد نیاز این مهم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه 70 درصد رضایت‌مندی مردم از خدمات و فعالیت‌های شهرداری اصفهان نسبی است، اضافه کرد: دوم اسفند ماه امسال از معاونت‌ها و واحد‌های شهرداری مشهد بازدید می‌کنیم و نبض حرکت‌های تمام شهرداری‌ها در اختیار شهرداران قرار دارد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه برای برطرف شدن مشکلات و ارتقای کیفیت شهر باید به واقعیت‌ها تکیه کنیم، تاکید کرد: مسئولان شهری باید براساس واقعیت‌ها به توسعه شهر بپردازند و ایده‌ها باید بر مبنای فعالیت‌های شهری باشد.

انتهای پیام/63004/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول