اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ثلاث باباجانی:

وحدت شیعه و سنی دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری به اهل سنت در زمینه مختلف ارائه داده است؛ لذا همه باید برای حفظ و پایداری نظام بکوشیم.

وحدت شیعه و سنی دشمنان را ناامید می‌کند

به  گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملااحمد شیخی در گردهمایی ائمه، مدیران، مدرسان و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن و استکبار طی 34 سال گذشت از پیروزی انقلاب، هر روز به بهانه و ترفندی برای شکست انقلاب و اسلام تلاش کردند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

شیخی ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب و ملت ایران بعد از انقلاب، وحدتی بود که مبنا و محور آن اسلام و قرآن است؛ لذا نباید گذاشت که این وحدت به خطر بیفتد، زیرا دشمنان به‌دنبال سوژه هستند.

شیخی با بیان اینکه وحدت بی‌نظیر برادران سنی و شیعه در استان وحدتی مثال زدنی است، گفت: باید در این راستا تلاش کرد و این وظیفه همه علما و روحانیان است که تمام وقت خود را در خدمت نظام و مردم بگذارند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری به همه اقشار جامعه به خصوص اهل سنت در زمینه مختلف ارائه داده است، لذا همه باید دست به‌دست هم دهیم و برای حفظ و پایداری نظام بکوشیم.

امام جمعه ثلاث باباجانی با تاکید بر اینکه برادران اهل سنت همواره در کنار نظام بوده و در پیروزی انقلاب نقش موثری داشتند، خاطرنشان کرد: وحدت به‌وجود آمده از ندای الله‌اکبر است که برگرفته از روح دین ماست و باید آن را حفظ کنیم.

وی از همه مردم خواست تا فردا با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان استکبار بزنند.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول