اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-300

ترشیزی: اسلام ناب باید در سراسر دنیا گسترش یابد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود گفت: اسلام ناب باید با یاری همه مسلمانان و آزادی‏خواهان در سراسر دنیا گسترش یابد.

ترشیزی: اسلام ناب باید در سراسر دنیا گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس‏علی ترشیزی ظهر امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دیدار بسیج طلاب و روحانیان شاهرود با خانواده شهید طلبه علی محمدی در سخنانی اظهار داشت: هدف و راه و مسیر ما همان راه نورانی شهداست.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود افزود: شهدا امامزادگان عشق هستند و ما باید قدر این نورهای الهی را بدانیم.

ترشیزی تاکید کرد: راه شهدا در حقیقت راه اسلام و ائمه هدی است و ما که خود مبلغان دین هستیم و باید بدانیم که الگوی ما شهدا و مکتب و سیرت آنهاست.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود افزود: از شهدا می‌خواهیم تا ما را کمک کنند که اسلام ناب را در سراسر دنیا گسترش دهیم.

در این دیدار، مادر طلبه شهید علی محمدی ضمن تشکر از حضور طلاب بسیجی گفت: بسیار خوشحالم که فرزندم در راه امام حسین (ع) و زینب کبری (س) و ارزش‌ها فدا شد و امیدوارم خدا از ما قبول کند.

طلبه شهید علی محمدی در سال 1340 در شاهرود متولد شد و در مکتب سبز امام صادق (ع) و راز و نیازهای شب‌های حجره‌نشینی‌اش به مقام قرب الهی رسید و در سال 60 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در قسمتی از وصیت‏نامه طلبه شهید علی محمدی آمده است: ای برادران و خواهران شما تنها راه نجاتتان این است که دنباله‏روی خط مستقیم ولایت که مرکزیت در شیعه دارد، باشید.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول