اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت‌

واگذاری 250 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کرمان

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز در آخرین روز از ایام‌الله دهه فجر بیش از 250 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی‌ استان کرمان واگذار شد. ‌

واگذاری 250 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار کرمان و سایر مسئولان استانی یک منزل مسکونی در شهرک سیدی کرمان ‌به صورت نمادین‌ به مددجویان بهزیستی کرمان واگذار شد. 

رضا عباسی‌ مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه‌ این افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه امروز مراسم بهره‌برداری از 11 طرح بهزیستی و واگذاری 258 واحد مسکونی به مددجویان سراسر استان را در برنامه ‌خود داریم‌، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ‌شاهد برگزاری آن هستیم‌، افتتاح 258 منزل مسکونی است که همزمان با سراسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مسکن بهزیستی در قالب طرح‌های مربوط به سفر مقام معظم رهبری‌، سفر ریاست‌ جمهور و طرح نهضت مسکن ارائه شد‌، خاطرنشان کرد: در طرح‌های مربوط به سفر مقام معظم رهبری منازل مسکونی به صورت بلاعوض برای مددجویان احداث شد که اعتبارات منزل امروز از همین محل تأمین شده بود.

عباسی تصریح کرد: در طرح‌های مربوط به سفر ریاست‌ جمهور برخی مسکن‌ها به صورت بلاعوض و برخی با تسهیلات احداث شد.

وی افزود: در طرح نهضت مسکن‌، مددجو باید میزانی آورده بیاورد که با وام 20 میلیون تومانی چهار درصد منزل برای‌ آنها احداث شد.

عباسی با اشاره به پروژه‌های بهزیستی در دهه ‌فجر سال جاری خاطرنشان کرد: افتتاح ادارات بهزیستی در شهرستان‌های جدیدالتأسیس و همچنین افتتاح مرکز حمایتی در شهرستان‌های رودبار و رفسنجان از جمله ‌این طرح‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 15 هزار و 380 میلیون ریال برای 15 هزار و 812 متر مربع فقط در پروژه‌های عمرانی استان کرمان هزینه شده که در دهه ‌فجر سال جاری افتتاح شدند.

انتهای پیام/2446/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول