اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

عملکرد مهاجمان سپاهان نگران کننده است/ ضربات نهایی دقت لازم را ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مهاجمان ما فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهند و این جای نگرانی دارد.

عملکرد مهاجمان سپاهان نگران کننده است/ ضربات نهایی دقت لازم را ندارد

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نکته‌ای که در حال حاضر موجب نگرانی من شده این است که مهاجمانمان فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهند و در زدن ضربات نهایی دقت لازم را ندارند و این نکته موجب نگرانی من است.

وی تصریح کرد: باید در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری به خرج دهیم تا بتوانیم از فرصت‌های بیشماری که به دست می‌آوریم بتوانیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی تیمش برابر نفت آبادان تاکید کرد: از بازی و نتیجه این دیدار راضی هستم اما جای تذکر برای ما دارد که تیم ما 20 دقیقه پایانی بازی را به دلیل اینکه سه گل از تیم حریف پیش بودیم آسان گرفت و تیم حریف موفق شد سه شانس بسیار خوب گلزنی را از دست بدهد و شانس آوردیم که که موقعیت‌های نفت آبادان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: مهاجمان ما برنامه‌های ما را پیاده کردند اما ناراحتی من از این بابت است که موقعیت‌های بسیاری را در این بازی از دست دادیم و نتیجه‌ای که به دست آمد هیچ نسبت و تناسبی با موقعیت‌هایی که به دست آمد نداشت چراکه باید گل‌‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم.

کرانچار اضافه کرد: جلاویچ و محمد غلامی شانس‌های مسلم گلزنی را در بازی با نفت‌ آبادان از دست دادند و باید روی این مساله کار کنیم تا ببینیم که چرا مهاجمان ما موقعیت‌های بسیاری را که به دست می‌آورند را نمی‌توانند به ثمر برسانند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول