اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر

6 پروژه عمرانی در بندر امام حسن کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صبح امروز در آیینی با حضور فرماندار دیلم، امام جمعه، بخشدار امام حسن و دیگر مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان دیلم شش طرح عمرانی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

6 پروژه عمرانی در بندر امام حسن کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، در این آیین چند خیابان در روستاهای حصار، خانه عالم روستای حصار و دفتر آب و فاضلاب شهر امام حسن به بهره‎برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی طرح مرغداری 30 هزار قطعه‌ای، احداث ساختمان پایگاه مقاومت سید الشهداء و سالن ورزشی بسیج آغاز شد.

برای اجرای این تعداد طرح اعتباری بیش از15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و تسهیلات مالی دولت تامین شده است.

فرماندار دیلم در این دیدار با تشکر و تقدیر از مسئولان بخش و شهرستان در تلاش برای انجام چنین خدمات در خور توجهی از نظارت، پیگیری و هماهنگ‎سازی بخشدار در به سرانجام رسیدن این طرح‎ها قدردانی کرد.

ماشاءلله احمدی اظهار داشت: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف مسئولین و خادمین ملت در آینده نیز شاهد به ثمر رسیدن خدماتی بهتر و بیشتر به مردم خونگرم بخش امام حسن باشیم.

همچنین در آیینی جداگانه نمایشگاه  صنایع دستی و محصولات فرهنگی در راستای اقتصاد مقاومتی با حضور بخشدار و دیگر مسئولین ادارات در محل دبیرستان دخترانه طوبی شهر امام حسن افتتاح شد.

بخشدار امام حسن در این آیین با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، لازمه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را توجه به اقتصاد مقاومتی که همان بهره‎گیری از توانمندی داخلی است، عنوان کرد.

ضرغام محمدی خطاب به هنرمندان حاضر در نمایشگاه که محصولات صنایع دستی خود را عرضه کرده بودند، افزود: دولت می‎تواند با پرداخت تسهیلات به این گونه صنایع و پشتیبانی در عرضه و بازاریابی آنها به صنعتگران این عرصه کمک کند.

همچنین در این نمایشگاه پخت انواع نان‌ها و غذاهای محلی نیز به دیده علاقمندان گذاشته شد و این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/66007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول