اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

مردم، اسلام و رهبری سه رکن اساسی جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم، اسلام و رهبری سه رکن اساسی جمهوری اسلامی هستند.

مردم، اسلام و رهبری سه رکن اساسی جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در مسجد زینبیه قزوین در همایش نشست بصیرتی اظهار داشت: با وقوع انقلاب اسلامی ‌ایران برای ‌نخستین‌بار یک کشور مسلمان به طور موفقیت‌آمیزی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاد و دسیسه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی خواب خوش تحلیل‌گران و نظریه‌پردازانی که افول ادیان الهی را امری مختوم پیش‌بینی می‌کردند، آشفته کرد و انبوه نظریات آن‌ها را از اعتبار ساقط کرد.

کاظمی افزود: انقلاب اسلامی انقلابی بی‌نظیر در جهان است که توانسته در برابر استکبار جهانی بیاستد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین خاطر نشان کرد: قدرت‌‌‌‌‌های بزرگ غربی در مواجهه با عظمت‌‌‌‌‌های بی‌بدیلی که امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی‌ آفریده بود، با ظرفیت‌های نهفته و قدرت اسلام آشنا شد.

کاظمی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ‌ایران از آنجا که بر اساس افکار بلند و اندیشه متعالی حضرت امام خمینی(ره) تکوین یافته است‌، همواره در عوامل پیدایش و طرح شعار‌‌‌‌های محوری و تعیین اهداف و آرمان‌‌‌‌‌های بلند و راه کار‌‌‌‌های وصول به آن‌، همواره با باورها، اعتقادها و آرمان‌‌‌‌‌های این شخصیت ملکوتی‌، پیوندی ناگسستنی داشته است‌.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون که 34 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، بی‌تردید جهانیان متوجه شده اند که با ملتی مواجه هستند که در راه رسیدن به آرمان‌ها و خواسته‌‌هایشان ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین یادآور شد: امروز تحریم‌ها با همت مسئولان و برخورد علمی و عملی، اثر جدی بر ما نداشته است و باید از فرصت تحریم‌ها استفاده کرده و مشکلات خود را رفع کنیم.

وی در خاتمه بیان داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه غدیر انقلاب است و انقلاب را بیمه خواهد کرد و ملت باید بصیرت خود را در 22 بهمن به دشمن نشان دهند.

انتهای پیام/77008/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول