اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

اختلاف میان مسئولان حضور فتنه‌گران را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا گفت: نمایندگان و مسئولان منتخب مردم باید به دور از نزاع و اختلاف خدمت‌گزار مردم باشند که در غیر این صورت باید منتظر حضور فتنه‌گران باشیم.

اختلاف میان مسئولان حضور فتنه‌گران را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و حفظ اتحاد اظهار کرد: پیشرفت جامعه بر مبنای وحدت و همبستگی استوار است.

وی با تأکید بر آسیب‌شناسی عوامل اختلاف و تفرقه در جامعه افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، اختلاف سبب سستی و فلج شدن جامعه اسلامی می‌شود.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه سعادتمند واقعی کسی است که بتواند دین و ایمان خود را حفظ کند، اظهار کرد: تجسس در امور مسلمانان حرام است و باید از بدگمانی بپرهیزید.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمام همت و نیروی دشمن برای ایجاد فتنه ایجاد اختلاف بین مسلمانان بسیج شده است، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر کس در هر جایی حرفی بزند که سبب ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان ‌شود، به بازی در زمین دشمن کمک کرده است.

موسوی در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به رویدادهای اخیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخب مردم باید به دور از نزاع و اختلاف خدمت‌گزار مردم باشند که در غیر این صورت باید منتظر حضور فتنه‌گران باشیم.

وی نیز بر هوشیاری و بصیرت نمایندگان تاکید و یادآور کرد: انتظار ما از تمامی کارگزاران نظام این است که با حفظ وحدت و اتحاد خود برای خدمتگزاری به این ملت و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه تلاش کنند.

خطیب جمعه سمیرم با اشاره به برگزاری یادواره سرداران و 400 شهید شهرستان اظهار کرد: این عزت و اقتدار کنونی ایران مرهون مقاومت، ایستادگی جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی با تاکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: خانواده شهدا سرمایه ارزشمند و ماندگار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند که تکریم آن‌ها به عنوان ارزش‌های انقلاب ضروری است و ملت ایران و مسئولان نظام تا ابد مدیون خانواده شهدا و مرهون جان‌فشانی‌های فرزندان رشید این مرز و بوم هستند.

موسوی با دعوت نمازگزاران به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه یادآور کرد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به جهانیان نشان می‌دهند که مردم بعد از گذشت 34 سال همچنان برای حمایت از نظام خود همانند کوه در برابر تمامی دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول