اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای قم:

تلاش می‌کنیم فوتبال ایران سربلند شود/ مردم قم صبا را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل الشباب تلاش می‌کنیم فوتبال ایران سربلند شود و به همین خاطر از مردم قم می‌خواهم در این بازی با جدیت ما را حمایت کنند.

تلاش می‌کنیم فوتبال ایران سربلند شود/ مردم قم صبا را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالمصد مرفاوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب دوبی در چارچوب دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی چندین دوره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده‌ام و به خوبی می‌دانم که شرایط بازی در لیگ آسیا با بازی در لیگ ایران کاملا متفاوت است.

وی با بیان اینکه قطعا برای موفقیت در این دیدار متفاوت از لیگ برتر نشان خواهیم داد، افزود: از مدت‌ها قبل تیم الشباب را زیر نظر داریم و شناخت خوبی نسبت به این تیم به دست آورده‌ایم و خصوصیات بازیکنان، تفکرات کادر فنی و نوع بازی این تیم را می‌شناسیم.

مرفاوی ادامه داد: با این حال خوب می‌دانیم که این شناخت کافی نیست و در میدان مسابقه نیز باید با تمام توان خود مقابل این تیم قرار بگیریم، امیدوارم تمام آنچه را که در تمرینات برای این بازی به صورت ویژه تمرین کرده‌ایم در زمین مسابقه به خوبی پیاده کنیم و بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: از مردم قم خواهش می‌کنم که ما را در این بازی یاری کنند، چون ما نه تنها نماینده مردم و فوتبال قم، بلکه نماینده فوتبال ایران هستیم و می‌خواهیم برای سربلندی فوتبال ایران بازی کنیم و به همین خاطر از آنها می‌خواهم که در این بازی به صورت ویژه تیم ما را تشویق کنند تا بازیکنان نیز به دلگرمی حمایت‌های آنها از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

وی ابراز داشت: ما تمام بازیکنان خود را در این دیدار در اختیار داریم و اکنون یک خانواده منسجم شده‌ایم تا بتوانیم از این مرحله با موفقیت عبور کنیم؛ هیچ اختلاف و حاشیه‌ای در تیم ما وجود ندارد و همه با یکدیگر همدل هستیم تا از سد تیم الشباب بگذریم.

مرفاوی بیان کرد: ما بعد از بازی با گهر دورود که البته فاصله کمی با این دیدار داشت، به بازیکنان تیم زیاد فشار نیاوردیم، تاکتیک‌های خوبی را برای این بازی مرور کرده‌ایم و تمام هدفمان این است که کار را در وقت‌های عادی تمام کنیم و در 90 دقیقه پیروز شویم.

وی اظهار داشت: البته ممکن است که کار به وقت اضافی و ضربات پنالتی هم کشیده شود که برای این بخش هم فکر و تمرین خوبی داشته‌ایم. با توجه به اینکه بازیکنان ما به اهمیت این دیدار کاملا واقف هستند، برای بردن و صعود مصمم هستیم.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول