اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مارکوس پاکوئتا:

برای صعود با صبای قم می‌جنگیم/ الشباب در امارات تیم پرطرفداری نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الشباب امارات دیدار تیمش با صبای قم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را یک جنگ تمام عیار عنوان کرد.

برای صعود با صبای قم می‌جنگیم/ الشباب در امارات تیم پرطرفداری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مارکوس پاکوئتا برزیلی در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات که امروز و پیش از بازی شنبه دو تیم در قم برگزار شد، تصریح کرد: طبیعی است که با توجه به تک بازی بین دو تیم؛ صبا و الشباب به دنبال کسب پیروزی و راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هستند.

وی ادامه داد: بازی سختی پیش روی هر دو تیم است، صبا و الشباب شناخت خوب و کاملی از یکدیگر دارند، بازی بعدی وجود ندارد و بنابراین هر دو تیم می‌خواهند از این بازی با پیروزی خارج شوند، حتی ممکن است کار به وقت اضافی و ضربات پنالتی نیز کشیده شود.

سرمربی برزیلی تیم فوتبال الشباب امارات بیان داشت: هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند، صبا تیم خوب و بزرگی است، کار آسانی برابر این تیم در پیش رو نداریم، ما در لیگ امارات هفته‌های نخست را خوب کار نکردیم اما اینجا بازی لیگ قهرمانان است و شرایط تیم ما با لیگ امارات فرق می‌کند و ما بهتر از لیگ کشور امارات برابر صبا بازی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در دیدار با صبای قم هرگز دست به بازی انتحاری نمی‌زنیم، با توجه به شناختی که از صبا داریم سعی می‌کنیم ابتدا بازی را ارزیابی کرده، جو ورزشگاه را در نظر بگیریم و بعد بتوانیم بازی خود را به حریف نشان بدهیم، نه صرفاً حمله می‌کنیم و نه به کار دفاعی دست می‌زنیم.

پاکوئتا بیان داشت: تیم ما با سه بازیکن برزیلی خود در این بازی به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز است، ما کارلوس ویلانوا بازیکن شیلیایی خود را به دلیل اینکه مصدوم بود به کشورش فرستادیم و او هم به صورت قرضی به مدت شش ماه در لیگ شیلی بازی خواهد کرد و در این بازی همراه ما نیست.

وی ادامه داد: تیم الشباب قبل از این سابقه بازی کردن در ایران را دارد، سال قبل الشباب برابر تیم پیروزی ایران بازی کرده و نتیجه خوبی نگرفته است اما این دلیل نمی‌شود که ما به آن بازی فکر کنیم، ما الان بازی مهمتری پیش رو داریم و به پیروزی فکر می‌کنیم.

سرمربی برزیلی تیم فوتبال الشباب امارات در خصوص اینکه الشباب در امارات تیم پرطرفداری نیست و به احتمال حضور تماشاگران پرتعداد ایرانی در این دیدار اشاره و تصریح کرد: ما در امارات طرفداران زیادی نداریم اما الان هم فقط با تیم صبا مسابقه داریم نه با تماشاگران این تیم، بنابراین مهم نیست که چقدر تماشاگر به ورزشگاه می‌آید، آنقدر خوب بازی می‌کنیم که تماشاگران هم از بازی ما لذت ببرند.

دیدار صبای قم و الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از ساعت 17 شنبه 21 بهمن در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول