اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال امید

صبا از میهمانی فجر یک امتیاز گرفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از میزبان خود فجر شهید سپاسی شیراز یک امتیاز ارزشمند گرفت.

صبا از میهمانی فجر یک امتیاز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید و جدال رقبای قمی و شیرازی برنده‌ نداشت.

صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در تلاش برای کسب سه امتیاز بازی خود از دهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه اختصاصی تیم فجر در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند اما در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان سید محسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم با روحیه‌ای بسیار خوبی از پیروزی جالب توجه سه بر صفر در هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که نخستین پیروزی آنها در این فصل محسوب می‌شد، به دیدار فجر شهید سپاسی شیراز آمده بودند.

البته صبایی‌ها در این میهمانی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و در طول 90 دقیقه رقابت با حریف مطرح خود بارها می‌توانستند به گل برسند اما کم دقتی در استفاده از موقعیت‌هایی که مقابل دروازه حریف ایجاد شد، مانع از این شد که صبایی‌ها به گل دست یابند.

تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز نیز که تا قبل از این بازی پنج امتیاز از صبای قم بیشتر داشت و چهار پله بالاتر از صبای قم در مکان هفتم ایستاده بود، سعی داشت از فرصت میزبانی برای کسب سه امتیاز بهره ببرد اما بازی خوب و منطقی صبایی‌ها اجازه این کار را به میزبان نداد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در حالی در هفته دهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر میزبان خود تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی رضایت دادند که این ششمین تساوی آنها در این فصل بود.

صبای قم پیش از این با تیم‌های برق شیراز، شهرداری تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و دبیری تبریز هم مساوی کرده بود و البته به غیر از پیروزی برابر داماش گیلان در سه دیدار نیز مغلوب تیم‌های فولاد خوزستان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی شده بود.

تیم فوتبال امید صبای قم در حالی این بازی را با تساوی بدون گل به پایان برد که یک امتیاز آن صبا را در جدول رده‌بندی 9 امتیازی کرد و همچنان در مکان یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نگه داشت تا صبا برای راهیابی به رده‌های بالاتر جدول چشم به روزهای آتی داشته باشد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول