اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

صبای قم با یک بازیکن محروم از میثاق پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیدار خانگی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در غیاب یک بازیکن محروم برابر تیم فوتسال میثاق تهران صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم با یک بازیکن محروم از میثاق پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته بیست و یکم از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز به صورت هم‌زمان به انجام می‌رسد و لیگ برتری‌ها یک قدم دیگر به معرفی قهرمان لیگ چهاردهم نزدیک‌تر می‌شوند.

در حالی که جدال اصلی برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان است، دیگر تیم‌های پایین‌تر از این دو تیم شانسی برای قهرمانی ندارند و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا یکی از این دو تیم خواهد بود.

صبای قم در حال حاضر با کسب 44 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است و تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اندوخته 43 امتیازی خود نماینده فوتسال قم را تعقیب می‌کند، به همین خاطر شش بازی باقی مانده دو تیم در لیگ برتر حساسیت دو چندان دارد.

شاگردان محسن حسن‌زاده در بیست و یکمین هفته دیدارهای این فصل عصر امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم میثاق تهران خواهند بود تا در پی کسب پانزدهمین برد این فصل باشند.

صبایی‌ها در این بازی دهمین دیدار خانگی را در حالی برابر شاگردان محمود خوراکچی در تیم میثاق تهران برگزار می‌کنند که از 9 بازی قبل هشت پیروزی و یک تساوی در کارنامه بازی‌های خانگی دارند و در مجموع در این فصل 14 پیروزی، دو تساوی و دو باخت داشته‌اند.

فوتسالیست‌های صبای قم این هفته در جدال خانگی با تیم فوتسال میثاق تهران یکی از هم تیمی‌های خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و این بازیکن محمدحسین کوهستانی است که سابقه عضویت در تیم ملی فوتسال کشورمان را نیز دارد و از چهره‌های موثر صبا در لیگ چهاردهم به شمار می‌رود.

صبای قم در دیدار رفت برابر تیم میثاق تهران که در سالن منطقه 11 شهرداری تهران برگزار شد توانست با گل‌های ابوالقاسم اروجی و علی‌اصغر حسن‌زاده میزبان خود را شکست داده به سختی به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول