اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

20 هزار نفر لنگرودی پیاده‌روی کردند

خبرگزاری فارس: نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی لنگرود با حضور بالغ بر 20 هزار نفر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.‌

20 هزار نفر لنگرودی پیاده‌روی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی این شهرستان با حضور بالغ بر 20 هزار نفر پیش از ظهر امروز در لنگرود برگزار شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ملت ما به برکت خون شهدا ارزش‌های حاکم بر این انقلاب را همواره دنبال می‌کنند.

مهرداد لاهوتی افزود: شهرستان لنگرود شهدای بزرگی مانند املاکی، دهگان، اصغری‌خواه، رضوانی و... را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌ خانوادگی را موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم دانست و تصریح کرد: در روز 22 بهمن نیز مردم لنگرود با حفظ این نشاط و شادمانی بار دیگر با حضور در صحنه خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

فرماندار لنگرود نیز در مراسم مذکور با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در پیاده‌روی خانوادگی، اظهار کرد: این همایش با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار و به 34 نفر به مناسبت سی و چهارمین بهار آزادی 34 دوچرخه اهدا شد.

کمال محمدبیگی، هدف از برگزاری این گونه برنامه‌ها را تقویت روحیه نشاط و شادمانی در بین مردم عنوان کرد و افزود: همان گونه که امروز مردم لنگرود در صحنه حاضر شدند در روز 22 بهمن نیز بار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی را نشان می‌دهند و فریاد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند را به گوش تمام دشمنان می‌رسانند.

وی درباره برگزاری پیاده‌روی خانوادگی لنگرود، اذعان کرد: این برنامه با حضور بیش از 20 هزار نفر لنگرودی برای نخستین بار برگزار شد.

رئیس شورای شهر لنگرود نیز در مراسم مذکور گفت: برگزاری چنین برنامه هایی برای حفظ روحیه نشاط و شادمانی مردم بسیار مؤثر است.

منوچهر مهدی‌پور با بیان اینکه مردم لنگرود همواره در صحنه‌ها حاضر هستند و اتحاد و یکدلی خود را به همگان اعلام می‌کنند، افزود: مردم لنگرود با همین گستردگی در 22 بهمن حضور می‌یابند.

مدیر جهاد کشاورزی لنگرود نیز در این پیاده روی اظهار کرد: 70 درصد جمعیت لنگرود را مردمی تشکیل داده است که ارتباط تنگاتنگ با بخش کشاورزی دارند.

رمضان بهشتی افزود: ما به عنوان متولی بخش کشاورزی بر خود وظیفه می‌دانیم که در تمام صحنه‌ها در کنار مردم باشیم.

مشاور امور بانوان فرمانداری لنگرود نیز حضور مردم در پیاده‌روی مذکور به ویژه بانوان را نشان دهنده همدلی و مشارکت بانوان لنگرودی در تمام عرصه‌ها دانست.

اعظم سیگارودی اذعان کرد: داشتن روحیه شور و نشاط برای مردم به ویژه بانوان لازم است و بانوان نیز آمادگی همیشگی خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/84002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول