اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسام بیگدلو:

«فرید» نمایان‌گر مردان دهه 60 بود/ خانم‌های کارگردان می‌خواستند کتکم بزنند

خبرگزاری فارس: بازیگر نقش فرید در فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» گفت: در نقش فرید قرار بود با تلخ مزاجی مردان دهه 60 معصومیت لیلا به مخاطب نشان داده شود.

«فرید» نمایان‌گر مردان دهه 60 بود/ خانم‌های کارگردان می‌خواستند کتکم بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در قم، حسام بیگدلو بازیگر نقش فرید در فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» که به همراه جمعی از عوامل این فیلم در سینما وتوس قم حضور یافته بود گفت: هنگامی که این فیلم در برج میلاد تهران اکران شد حتی خانم‌های کارگردان به من می‌گفتند اگر بازیگر فیلم ما بودی به شدت تو را کتک می‌زدیم.

وی به برخورد کارگردانان آقا در اکران این فیلم اشاره و ابراز کرد: آقایان نیز وقتی فیلم را دیدند گفتند آبروی هرچه مرد بود را بردی؛ ولی من کاری از خود انجام ندادم و تلاش کردم که خواسته کارگردان اجرا شود.

بازیگر نقش فرید در فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» ادامه داد: این شخصیت قرار بود یک شخصیت تلخ باشد تا معصومیت لیلا را به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر کارگردان این شخصیت باید به قدری تلخ می‌شد که نمایانگر مردان دهه 60 باشد و ارزش چندانی برای خانواده قائل نباشد که معصومیت این زن بیشتر نمایان شود.

انتهای پیام/2258/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول