اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

100 در جدول همچنان در انحصار صبا

صبا صدمین گل خود را جشن گرفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم پانزدهمین پیروزی خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در شب جشنواره گل برابر میثاق تهران و در حضور استاندار قم به دست آورد و در این دیدار صدمین گل صبا در این فصل نیز به ثمر رسید.

صبا صدمین گل خود را جشن گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران با توجه به موقعیتی که صبای قم در جدول رده بندی دارد و یکی از بهترین فرصت‌ها در 14 دوره اخیر لیگ برتر فوتسال برای نخستین قهرمانی این تیم فراهم شده، از حساسیت بالایی برخوردار بود.

از آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تاکنون در کمتر مسابقه‌ای پیش آمده است که تماشاگرانی کمتر از دو هزار نفر به سالن شهید حیدریان قم بیایند و در بازی هفته بیست و یکم صبا و میثاق نیز بیش از این تعداد بیننده بازی صبای قم و حریف تهرانی بودند.

استاندار قم به اتفاق سایر همکاران خود در معاونت‌های مختلف نیز میهمان ویژه دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران بود.

کرم‌رضا پیریایی که مسئولیت ریاست مجمع باشگاه‌ صبای قم را نیز بر عهده دارد به اتفاق سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره، عباس جهان‌بینی دبیر هیئت مدیره، محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل و چند تن از دیگر اعضای این باشگاه در سالن شهید حیدریان قم حضور یافته و از نزدیک نمایش بازیکنان صبا در دیدار خانگی برابر میثاق را تماشا کردند.

پانزدهمین پیروزی صبا در فاصله 5 هفته تا قهرمانی

تیم فوتسال صبای قم در بیست و یکمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب پانزدهمین پیروزی خود در این فصل شد.

صبای قم که دارنده بیشترین پیروزی تا قبل از هفته بیست و یکم بود با کسب پانزدهمین برد این فصل نشان داد که همچنان هدفی جز قهرمانی در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ندارد و به دنبال نخستین افتخار در لیگ برتر است.

صبایی‌ها در این فصل تنها به تیم‌های گیتی پسند اصفهان در هفته نوزدهم و فرش آراء مشهد در هفته سوم باخته‌اند در حالی که این تیم با تیم‌های فوتسال حفاری اهواز در اهواز و با گیتی پسند اصفهان در قم نیز تن به تساوی داده‌ است.

صبا 100 گله شد

تیم فوتسال صبای قم تا قبل از بازی هفته بیست و یکم برابر تیم فوتسال میثاق تهران در بازی‌های این فصل لیگ برتر 92 گل در 18 مسابقه به ثمر رسانده بود.

فوتسالیست‌های صبای قم در دیدار خانگی هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حضور تماشاگران قمی هشت گل به تیم فوتسال میثاق تهران زدند تا بدین ترتیب جمع گل‌های زده خود در این فصل را به 100 گل برسانند، ضمن اینکه صبا بعد از گیتی پسند دومین خط دفاع برتر لیگ برتر فوتسال کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول