اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست/ برخی دوستان نامهربانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست.

حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست/ برخی دوستان نامهربانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری چهارشنبه شب در همایش نقش حوزه و مرجعیت در پیروزی انقلاب اسلامی که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال‌ها یکی پس از دیگری سپری می‌شود و گویا دیروز بود که طلاب و فضلای فیضیه یکی از پرشورترین حماسه‌های تاریخ را رقم زدند.

وی با تاکید بر اینکه فریاد اسلام‌خواهی طلاب فیضیه بر دستگاه جبار و طاغوت پهلوی در این فضا طنین‌انداز بود، تصریح کرد: فیضیه شاهد فریاد رسای قائد فقید و رهبر بزرگ ما، یعنی امام خمینی(ره) بود. 

*طاغوتیان به زباله‌دان تاریخ رفتند

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در دوران ستم‌شاهی طاغوتیان و چپاول‌گران وابسته به اهریمنان، چنگال‌های خود را به سمت مردم دراز کرده بودند تا امنیت، اقتصاد، حیثیت، عزت، اقتدار، دین، مرجعیت، روحانیت و کرامت را بگیرند.

وی اضافه کرد: کسی که دست رد به سینه‌ها آنها زد و رژیم طاغوتی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد، خدا بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه به خداوند همیشه در زندگی نیاز داریم، تصریح کرد: اگر روزی خداوند امداد رساند و انقلاب پیروز شد، امروز نیز پس از سی و چهار سال که در سخت‌ترین تحریم‌های دشمنان قرار داریم و دوستان داخل انقلابی نیز نامهربانی می‌کنند، باز هم خداوند باید انقلاب بزرگ ما را به پیش ببرد تا روزی برسد که مردم و طلاب پرچم انقلاب را به دست حضرت بقیةالله(عج) بدهند.

 *حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست،‌ تصریح کرد: یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه بودند که نقش بی‌بدیل خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

آیت‌الله حسینی بوشهری اضافه کرد: در روزی که به امام راحل توهین شد، آن روز طلاب شکنجه‌ها را تحمل کردند و تبعیدها را پشت سر گذاشتند تا با کمک و همت مردم، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/78008/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول