اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم آباد:

نباید از دستاوردها و خدمات نظام غفلت کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم آباد گفت: نباید از دستاوردها و خدمات نظام چه علمی و چه عملی غفلت کنیم امروز همه امکانات و اعتبارات و تلاش و کوشش برای این مردم است.

نباید از دستاوردها و خدمات نظام غفلت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد حجت‌ الاسلام سید احمد میرعمادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولین و دستگاه‌های اجرایی گفت: امام یک شخصیت بی‌نظیر الهی و پر نفوذ و با صلابت و اقتدار بوده است.

وی در ادامه گفت: 12 بهمن روز ورود امام و روز طلیعه پیروزی انقلاب ما است، نماینده ولی فقیه با بیان اینکه شخصیت امام یک شخصیت خداشناس، اسلام شناس، مردم شناس و دشمن شناس است اظهار داشت: زمان‌ شناس بودن امام فقیه عالم به زمان، سیاست مدار با تقوا در وجود اما بزرگوار ما مجسم شد.

میرعمادی در ادامه گفت: امام توانست کاری را انجام دهد که از عده پیامبران الهی بر می‌آید و آن کار تغییر مسیر تاریخ بشریت بود.

امام جمعه خرم آباد در ادامه گفت: اگر امروز بیداری اسلامی و فروپاشی شرق اتفاق افتاده است بدون تردید منشاء آن انقلاب اسلامی و جرقه آن پیروزی انقلاب ما بوده است.

میرعمادی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی‌نظیر الهی است که تاکنون در قالب تحلیل مادی نگنجیده است.

وی در ادامه گفت: صدها توطئه تاکنون علیه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است اما به قوه الهی این نظام با صلابت راه خود را ادامه داده است.

نماینده ولی فقیه در ادامه گفت: انقلاب اسلامی در مدت 34 سال نظام جمهوری ثابت شده است که مورد حمایت و نصرت الهی قرار دارد و یک دست غیبی کشور را اداره می‌کند که این دست غیبی و حمایت نصرت‌ الهی بی‌جهت نیست اگر شما خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند که این برخورداری از توسلات الهی به دلیل شایستگی امت و امام بزرگوار بوده است.

وی با بیان اینکه در طول حیات، امام به خوبی مردم را هدایت کرد و گفت: امروز هم مقام معظم رهبری به عنوان شخصیت مورد تأیید امام و خدا و پیامبران به خوبی از مردم و خط امام دفاع کرده است.

میرعمادی در ادامه گفت: هر کسی به شایستگی وظیفه خود را انجام ندهد و دچار قدرت‌ زدگی و مادی زدگی شود انقلاب آن‌ها را کنار می‌گذارد که این از امتیازات انقلاب جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد گفت: همه کشور مخصوصا استان لرستان نیازمند کار مضاعف و همت مضاعف است که در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب مدیران باید پیش‌قدم باشند.

نماینده ولی فقیه در خرم آباد گفت: نباید از دستاوردها و خدمات نظام چه علمی و چه عملی غفلت کنیم امروز همه امکانات و اعتبارات و تلاش و کوشش برای این مردم است.

وی در پایان ادامه داد: فلسفه این همه کینه‌ ورزی‌های دشمن به خاطر این پیشرفت‌های ما است و ما با این پیشرفت‌ها مورد بغض و حب دشمنان قرار می‌گیریم.

وی در پایان افزود: استان ما باید کارهای مهم و بزرگی انجام دهد بعضی کارها نیازمند عزم هماهنگی است که انتظار مقام معظم رهبری هم همین است که ما دست به دست هم دهیم و با ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی و به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/2304/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول