اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی وعده داد

بهره‌برداری از اتوبان سراب - بستان‌آباد خرداد 92

خبرگزاری فارس: احمد علیرضا بیگی در سراب گفت: پروژه احداث اتوبان سراب-بستان‌آباد جزءطرح های مهرماندگار بوده و موعد تحویل آن پایان خرداد 92 است.

بهره‌برداری از اتوبان سراب - بستان‌آباد خرداد 92

احمد علیرضابیگی در حاشیه افتتاح ساختمان اورژانس و پاراکلنیگ بیمارستان سراب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب اظهار کرد: احداث اتوبان بستان آباد-سراب به طور حتم تا پایان دولت دهم به اتمام رسیده و تحویل داده خواهد شد.

وی وعده داد، به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان خود را متعهد به انجام این پروژه می‌داند چرا که این طرح جزو طرح‌های مهر ماندگار بوده و مشکلی در اعتبار دهی به آن وجود ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی پایان خرداد 92 را موعد تحویل نهایی طرح عنوان کرد.

گزارش فارس حاکی است، مدیرکل راه و شهرسازی پیش از در  نشست مشترک با دست اندرکاران اجرایی بزرگراه سراب - بستان آباد گفت: احداث و تحویل به موقع این بزرگراه در اولویت نخست برنامه‌های راه سازی استان قرار دارد.

اروجعلی علیزاده با اشاره به قرارگرفتن این پروژه در ردیف طرح های مهرماندگار اظهارکرد: حجم بالای ترافیک این راه و مسائل و مشکلات دیگر تسریع در احداث بزرگراه بستان‌آباد-سراب-نیر را ضروری ساخته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: نخستین پروژه راه سازی استان که در هیئت دولت به عنوان مهرماندگار تصویب شد راه بستان آباد-سراب-نیر بوده که حدود 410 میلیارد ریال اعتبار آن نیز تصویب شده است.

انتهای پیام/60010/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول