اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دانش‌آموزان قروه‌ای راهی سرزمین‌های نور شدند

خبرگزاری فارس: نخستن گروه از دانش‌آموزان پسر شهرستان قروه در قالب کاروان راهیان نور ظهر امروز راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شد.

دانش‌آموزان قروه‌ای راهی سرزمین‌های نور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان گفت: این کاروان شامل 450 دانش‌آموز پسر مقطع دوم متوسطه با 10 اتوبوس به جبهه‌های جنوب اعزام می‌شوند

جعفر کاوه با بیان اینکه 990 دانش‌آموز پسر امسال در قالب این کاروان‌ها راهی سرزمین‌های نور خواهند شد تصریح کرد: در مرحله نخست 980 دانش آموز دختر از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

وی آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت را مهم‌ترین هدف برپایی این کاروان‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری این اردوهای معنوی تأثیر بسزایی در روحیه جوانان ونوجوانان داشته و گام مؤثر در استحکام بخشیدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن رشادت‌ها و جانفشانی و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دفاع از کیان اسلامی است.

فرماندار قروه نیز با اشاره به نقش کاروان‌های نور در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به جوانان اظهار داشت: این کاروان‌ها تاثیرگذارترین راه انتقال فرهنگ جنگ حق علیه باطل به نسل جوان کنونی است.

به گفته محمدرسول شیخی‌زاده، راهیان نور تلاشی برای درک مقامات معنوی شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازخوانی دفتر حماسه و مقاومت سلحشوران دفاع عاشورایی است.

وی با بیان اینکه افق پیش روی کاروان‌های راهیان نور بسیار روشن و مثبت ارزیابی می‌شود گفت: نتیجه بازدیدهای جوانان، دانش‌آموزان و آحاد جامعه موجب ایجاد انگیزه مضاعف در راستای پایداری از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس شده است.

وی ثمره حرکت معنوی و فرهنگی کاروان‌های راهیان نور را تربیت جوانان عاشق به ولایت و شهادت دانست و با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نبرد نرم افزود: امروز استکبار جهانی به جنگ افکار و اعتقادات اسلامی جوانان این سرزمین کهن آمده است، زیرا دشمنان اسلام از اعتقادات و ایمان جوانان کشور سیلی خورده است و ملت بزرگ ایران درس‌آموز دانشگاه شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/79009/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول