اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 203

محمدی: دشمن به دنبال تغییر عقیده و تفکر جوانان است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به دنبال تغییر عقیده و تفکر جوانان ایرانی است و به همین خاطر باید آگاه بود تا دست‏خوش تهاجم دشمن نشویم.

محمدی: دشمن به دنبال تغییر عقیده و تفکر جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عبدالحسین محمدی صبح امروز در جمع بسیجیان و دانش‌آموزان شرکت‏کننده در دوره آموزشی عادی بسیج در میامی اظهار داشت: کسب مدارج تحصیلی عالی بدون ‌بصیرت بی‌نتیجه است.

وی افزود: شما با افزایش مطالعه عمومی خود، شرکت در برنامه‌های بسیج و مراسم مذهبی و اجتماعی می‌توانید ارزش‌های اسلامی را حفظ کنید.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شما با درس خواندن و تقویت بنیه علمی خود که یک جهاد علمی است، می‌توانید به انقلاب فکری که مسئولیت شماست برسید.

همچنین مسئول تربیت و آموزش بسیج مقداد میامی در این مراسم اظهار کرد: از آنجایی که یک بسیجی باید در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد، شما باید از همان ابتدای ورودتان به بسیج سعی کنید در تمام زمینه‌ها اطلاعات خودتان را افزایش دهید.

امین احمدی بیان داشت: هر یک از شما بسیجیان با گذراندن دوره عادی بسیج و قرائت میثاق‌نامه به عضویت عادی بسیج درمی‌آیید و یک بسیجی می‌شوید.

بر اساس این گزارش؛ آموزش عادی بسیج میامی با حضور 50 نفر از داوطلبان در دبیرستان شهید بهشتی کالپوش برگزار شد.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول