اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ساحلی هیئت فوتبال استان اصفهان:

فوتبال ساحلی در اصفهان غریب است / زمین ما محل جولان اسب‌ها شده است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ساحلی هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه فوتبال ساحلی در اصفهان غریب است، گفت: همه در فوتبال اصفهان تنها به تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن چسبیده‌اند

فوتبال ساحلی در اصفهان غریب است / زمین ما محل جولان اسب‌ها شده است

مرتضی مهلوجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نادری و اکبری دو بازیکن اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی بودند که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند ما هم برای استقبال از این بازیکنان با شاخه گل به همراه خانواده این بازیکنان به فرودگاه اصفهان رفتیم که پرواز تهران به اصفهان لغو شد و این بازیکنان به صورت زمینی به شهرستان محل اقامت خود رفتند.

وی تصریح کرد: پس از این ماجرا دادخواه دبیر واحد ساحلی هیئت فوتبال را  با شاخه گل به شهرستان فرستادیم تا از جانب هیئت فوتبال حلقه گل را گردن این قهرمانان بیاندازند و افرادی که از این ماجرا خبر ندارند صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که واقعیت ندارد.

مسئول کمیته ساحلی هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: نادری کاپیتان اصفهانی تیم ملی به دلیل مشکلات مالی از تیم‌های ساحلی اصفهان به تراکتور سازی پیوست که در آنجا هم پول وی را ندادند.

* هر فردی جای من بود پایش را هم در فرودگاه نمی‌گذاشت

وی گفت: هر فرد دیگری جای من بود پایش را هم برای بازیکنی که برای چند ریال پول بیشتر به تبریز می‌رود و تیم‌های اصفهان را ترک می‌کند نمی‌گذاشت.

مهلوجی تاکید کرد: زمانی که به بازیکنان تیم ملی به خاطر برد برابر کره مبلغ 27 میلیون پاداش می‌دهند و به بازیکنان ساحلی برای قهرمانی در آسیا 7 میلیون می‌دهند سنگین‌تر آن است که بازیکنان این پول را نگیرند.

* همه به تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن چسبیده‌اند

وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی در اصفهان غریب است، افزود: همه در فوتبال اصفهان تنها به تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن چسبیده‌اند و نمی‌دانند که در آینده‌ای نه چندان دور سطح آب‌های زیر زمینی در اصفهان به شدت کاهش می‌یابد و دیگر امکان آبیاری زمین‌های چمن وجود ندارد چراکه دیگر آبی وجود ندارد و چنین موضوعی لزوم توجه به تیم‌های ساحلی را می‌رساند.

* زمین تمرین ما محل جولان اسب‌ها شده است

مسئول کمیته ساحلی هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: زمینی در پارک ناژوان در اختیار داریم که اطراف این زمین فنس‌کشی نشده است و هرچه در این مورد به مسئولان گفته‌ایم هیچ ثمری نداشته و هم اکنون محلی شده برای آوردن اسب که حتی با این افراد درگیر نیز شده‌ایم.

وی تصریح کرد: به دلیل تبلیغات ضعیفی که وجود دارد هیچ کارخانه‌ای هم اسپانسر تیم‌های ما نمی‌شود. 

مهلوجی ادامه داد: من عاشق ورزش و کارم هستم اما عده‌ای خودشان را به ورزش وارد کرده‌اند که ورزشی نیستند و کارها را خراب می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارهای بسیاری را با دست خالی برای فوتبال ساحلی اصفهان تأکید کرد: در حدود پنج سال است که سکان هدایت فوتبال ساحلی استان را در دست گرفته‌ایم و در این مدت اصفهان را صاحب 5-6 زمین ساحلی کرده‌ایم و علاوه بر این‌ها سه تیم از اصفهان در لیگ برتر ساحلی حضور داشتند.

مهلوجی با بیان اینکه تیم‌های بسیار خوبی در لیگ استان داریم افزود: قصد داریم میان تیم‌های لیگ برتری اصفهان و تیم‌های حاضر در مسابقات استانی برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان مسابقاتی را به صورت لیگ برگزار کنیم.

انتهای پیام/63020/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول