اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن بزرگ انقلاب در چرام عنوان شد

فراخوان فرماندار چرام برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به حضور مردم چرام در یوم‌الله 22 بهمن گفت: در این روز بزرگ مردم ما مشت محکمی را به حمد قوه الهی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و الهامات قرآن بر دهان آمریکا و استکبار خواهند زد.

فراخوان فرماندار چرام برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علی‌رضا نیکروز ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن سی‌ و چهارمین بهار انقلاب در سالن آموزش و پرورش شهرستان چرام با بیان این‌که در برگزاری این جشن‌ها نکته‌ای برای سال‌های آینده وجود دارد، اظهار کرد: بحث مربوط به سخنرانی‌ها را در حد ممکن کوتاه کنیم چرا که در دهه مبارک فجر اطلاع‌رسانی و ارزش این ایام از طریق صدا و سیما، روزنامه‌ها، جراید و خطبه‌های امام جمعه بیان می‌شود.

فرماندار چرام در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن و ضمن سپاس خداوند که نعمت‌های فراوانی به ما ارزانی کرده است، از جمله این نعمت‌ها را پیروزی انقلاب اسلامی نام برد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی بود که به واسطه آن، آزادی و آزادگی را آموختیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به ما انسانیت و شخصیت داد که این انقلاب مرهون خون شهدا بوده و ما باید برای حفظ و تداوم این انقلاب از جان خود هم مایه بگذاریم.

این مسئول انقلاب شکوهمند اسلامی را برگرفته از دین و الهام گرفته از خون سرخ سیدالشهدا (ع) دانست و ابراز کرد: استکبار دشمنی خود را به وضوح ادامه می‌دهد و کوتاه نمی‌آید، بنابراین باید بیدار بوده و با هوشیاری و حضور در صحنه از این نظام دفاع کنیم.

نیکروز 22 بهمن را گل سرسبد ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد و متذکر شد: انشا‌ء‌الله مردم شریف و شهیدپرور شهرستان چرام با حضور حداکثری خود در مراسم راهپیمایی با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به حضور مردم چرام در یوم‌الله 22 بهمن گفت: در این روز بزرگ مردم ما مشت محکمی را به حمد قوه الهی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و الهامات قرآن بر دهان آمریکا و استکبار خواهند زد.

وی با ذکر این مطلب که با وقوع انقلاب اسلامی، برای نخستین بار یک کشور مسلمان به طور موفقیت آمیزی قدرت‌‌‌‌‌های بزرگ غربی را به مبارزه طلبید‌، تصریح کرد: انقلاب ایران نخستین پیروزی مسلمین بر غرب‌ بود و ما امروز با مقاومت در برابر تحریم‌ها ارزش این انقلاب و نظام را حفظ خواهیم کرد.

نیکروز رمز موفقیت انقلاب اسلامی را در این دانست که رهبر عزیز مبارزه را در قالب مفاهیم اسلامی به پیش برد و خواستار حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه شد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول