اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 10 وزن

برترین‌های مسابقات تکواندو جام فجر در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات تکواندو قهرمانی استان قم در پایان پیکارهای جام فجر معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های مسابقات تکواندو جام فجر در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که بیش از نیمی از هیئت‌های ورزشی استان قم در ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جریان برگزاری پیکارهای ورزشی با نام جام فجر هستند، تکواندو نیز در جام فجر رقابت‌های قهرمانی قم را برگزار می‌کند.

در حالی که تکواندو قم این روزها با توجه به حضور در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد ولی هیئت تکواندو قم طبق تقویمی که از آغاز سال طراحی کرده است، مسابقات استانی را به صورت منظم برگزار می‌کند.

به همین منظور رقابت‌های تکواندو قهرمانی قم با عنوان جام فجر برگزار شد و بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان هیئت تکواندو استان قم رقابت مدعیان حاضر در این پیکارها در 10 وزن به انجام رسید و برترین‌ها معرفی شدند.

در پایان این رقابت‌ها که در خانه تکواندو قم برگزار شد، در وزن اول رقابت جذابی بین مدعیان به انجام رسید و طی آن امیرمحمد دژم با کسب برتری مقابل امیر سهراب‌لو موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در این وزن حسین سهیل‌پور به مقام سوم دست یافت.

همچنین در وزن دوم این دوره از پیکارها محمدعرفان تنگستان توانست با غلبه بر نورمحمد حسنی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، ضمن اینکه امیرحسین نیایش توانست مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

در وزن سوم محمد‌جواد نوروزی و امیررضا زارعی به دیدار نهایی رسیدند و در جدال پایانی بر سر کسب عنوان قهرمانی نوروزی به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه محمدمهدی شعبانی در این وزن به مقام سوم قناعت کرد.

در وزن چهارم این دوره از پیکارها و در جدال پایانی بین متین عسگری و محمدجواد الیاسی این عسگری بود که بر حریف خود غلبه کرد و قهرمان شد در حالی که در پایان رقابت‌های این وزن محمدحسین فخری موفق به کسب مقام سوم شد.

در وزن پنجم محمدصادق رحمانی، رضا آقازیارتی و محمد اسماعیلی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند، در حالی که در وزن ششم مهدی محمدی، علیرضا جعفری و علیرضا حمدالله‌پور مقام‌های اول تا سوم این دوره از پیکارها را به دست آوردند.

در وزن هفتم علی کاظمی، ابوالفضل اسماعیلی و هادی سلیمی و در وزن هشتم یاسر یزدانی، علی‌اکبر سرا و مهدی محمدی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، ضمن اینکه در وزن نهم امیرعلی اسماعیل‌زاده، مجتبی کاظمی و محمد جعفری و در وزن دهم علیرضا سعیدی، علی محمدی و حسام‌الدین باقری عناوین برتر را به دست آوردند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول