اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری کرمانشاه:

دسیسه‌های دشمن نتوانست مانع پیشرفت ایرانی شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: دشمن با تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها نتوانسته هیچ تاثیری بر پیشرفت و توسعه آبادانی نظام جمهوری اسلامی بگذارد.

دسیسه‌های دشمن نتوانست مانع پیشرفت ایرانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حیدر مطاعی در آئین افتتاحیه و بهره‌برداری از 61 طرح مخابراتی استان که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تحریم‌ها نه تنها در زمینه مخابرات بلکه در دیگر بخش‌ها نتوانسته هیچ تاثیری بر پیشرفت و توسعه آبادانی نظام جمهوری‌اسلامی بگذارد و باعث عمران و آبادانی در بسیاری از زمینه‌ها شده است.

مطاعی در خصوص توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمن با توطئه‌های خود در  هشت سال جنگ تحمیلی، کارشکنی گروهک‌های ضد انقلاب و تحریم‌ها، جنگ‌های فرهنگی علیه ایران نتوانست کمترین سد را در راه پیشبرد اهداف این ملت ایجاد کند.

وی با مقایسه شرایط زندگی مردم در پیش از انقلاب با زمان کنونی، گفت: مغز ایرانی همان مغز قبل از انقلاب است اما با این تفاوت که امروز شاهد رشد و بالندگی ایرانی در عرصه‌های مختلف هستیم اما در گذشته کوچک‌ترین بهایی به ایرانی و تفکر و ایده‌اش داده نمی‌شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: ایرانی در حال حاضر الگوی بسیاری از کشورها است لذا خدمت‌کردن در این برهه از زمان افتخار بزرگی است که نصیب هر یک از ما خدمت‌گزاران شده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران با  فشارها و تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: اما با این وجود باز هم در مقایسه با شرایط قبل از انقلاب مردم از لحاظ اقتصادی و امکانات، در شرایط مطلوبی به سر می‌برند.

مطاعی ادامه داد: دشمن از پیشرفت ما عصبانی است و نمی‌تواند پیشرفت ما را ببیند به همین خاطر به اشکال مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌چیند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و خدمت در این نظام افتخار است.

به گفته مطاعی خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادت است چرا که این نظام به مظلومان و مستضعفان خدمت می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به برکت انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول