اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به اهتمام ناحیه بسیج ثارالله (ع) شیراز

همایش «زنان لاله‌پرور» برگزار شد

خبرگزاری فارس: به اهتمام ناحیه بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز همایش «زنان لاله‌پرور» برگزار شد.

همایش «زنان لاله‌پرور» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز بعد از ظهر امروز در این همایش گفت: شهدا با ایمان کامل و شجاعت جهاد کردند و شهید شدند و قبل از آنکه به ندای حسین زمان لبیک بگویند این مادران و پدران آنها بودند که چنین روحیه‌ای را در فرزندانشان ایجاد کردند.

منصور میرزائیان افزود: امروز ما نیز وظیفه داریم که زینب‌وار ادامه دهنده راه شهدا باشیم و جان نثاری و ایمان و اخلاق آنها را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: باید به نسل جوان گفت شهدا که بودند و چه کردند و تا چه حد عاشق امام بودند که با شنیدن ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان خود در سرمای غرب و گرمای جنوب سر از پا نشناختند و به فرمان ولی خود لبیک گفتند.

میرزائیان در ادامه تصریح کرد: آنها راه را به آیندگان نیز نشان دادند و ما را به اطاعت و همراهی ولایت توصیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سومین کاروان راهیان نور ناحیه ثارالله عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد تا فضای آن روزها را در ذهن و قلب جوانان این مرز و بوم زنده نگاه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز بیان کرد: پنج‌شنبه این هفته شیراز میزبان 250 جانباز قطع نخاعی و شیمیایی است و یادواره شهدا نیز برگزار می‌شود و تمام این‌ها برای توسل به شهدا بوده که امروز نظاره‌گر ما هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز در این همایش ابراز داشت: مادران شهدا لاله‌پرورانی هستند که با تربیت بهترین فرزندان این کشور هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و به خدا تقدیم کردند.

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده افزود: مادرانی که از تمام هستی خود و شیره جانشان گذشتند تا دین خدا پایدار بماند شأنی والا و جایگاهی متعالی دارند.

وی ادامه داد: همگی ما باید در راستای تبیین گفتمان شهدا حرکت کنیم و نباید این‌گونه باشد که برخی از جوانان هنوز با آرمان مقدس آنها بیگانه باشند.

حاجی زاده بیان کرد: شهدا حماسه‌های جاودانه رقم زدند و ماندگار شدند در حالی که آنها که با مرگ طبیعی از دنیا بروند بسیار زود فراموش می‌شوند و حتی بستگان نیز یادی از آنها نمی‌کنند اما نام و یاد شهدا هر روز در هر گوشه‌ای از این دیار در اهتزاز است.

به گفته وی، شهدا متعلق به یک خانواده و فامیل نیستند بلکه به تمام ملت تعلق دارند و به مصداق لا تحسبن‌الذین قتلو فی سبیل‌الله، تا قیام قیامت زنده و شاهد و شفیع هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ابراز داشت: در قرآن وعده داده شده که «ان‌الله اشتری ...» یعنی خداوند مشتری آنهایی است که به قول خود عمل کردند و مصداق «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا‌اللَّهَ» شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن مصادیق استقلال و آزادی کشور بعد از سرنگونی رژیم شاه، اظهار داشت: در رژیم شاه 50 هزار مستشار آمریکایی در ایران زندگی می‌کردند و اعتماد به نفس و خودباوری ایرانیان از آنان گرفته شده بود.

به گزارش فارس، همایش «زنان لاله‌پرور» با حضور جمعی از مادران و خانواده شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/2448/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول