اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور

مهمانی آخر هفته تبریزی‌ها

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم تبریزی در خانه حریفان خود به میدان خواهند رفت و شهرداری تبریز با قرعه استراحت همراه است.

مهمانی آخر هفته تبریزی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور در حالی برگزار می‌شود که هیچ بازیی در تبریز برگزار نشده و دبیری و هلال احمر مهمان بوده و شهرداری نیز استراحت دارد.

حساس‌ترین بازی هفته جدال تیم‌های دوم و سوم جدول

در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های دوم و سوم جدول در اصفهان با هم بازی خواهند کرد. با وجود فاصله 9 امتیازی بین تیم دوم جدول گیتی پسند اصفهان و تیم سوم جدول دبیری تبریز، این بازی از حساسیت ویژه برخوردار است، زیرا گیتی پسند با یک امتیاز کمتر در تعقیب صبای قم بوده تا صدر جدول را از این تیم بگیرد و دبیری تبریز نیز به دنبال حفظ جایگاه سومی تا پایان فصل است تا بالاترین رتبه فوتسال تبریز را به نام خود زند.

دبیری تبریز با شهید منصوری هم امتیاز بوده و با تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار داشته و به خوبی می‌داند که لغزش در بازی مقابل گیتی پسند می‌تواند این تیم را از رده سومی تنزل دهد.

هر دو تیم در بهترین شرایط خود قرار داشته و هر چهار بازی قبل خود را به پیروزی رسیده بودند. گیتی پسند بعد از شکست مقابل فرش آرای مشهد، چهار برد متوالی مقابل تیم‌های ارژن فارس، شهرداری ساوه، صبای قم و میثاق تهران کسب کرده و دبیری نیز در وضعیت مشابه بعد از شکست مقابل شهرداری تبریز، در مصاف با تیم‌های راه ساری، فرش آرای مشهد، ارژن شیراز و شهرداری ساوه به پیروزی رسیده و از رتبه ششمی تا سومی جدول صعود کرده است.

دبیری تبریز در چند هفته اخیر به هماهنگی بالایی دست یافته و توانایی حتی برد در خانه حریف نامدار خود را نیز دور از دسترس نمی‌داند. تساوی بازی هر چند نتیجه مطلوب برای دبیری می‌تواند باشد، اما بیشتر خوشحالی تیم صبای قم و  منصوری قرچک را به دنبال خواهد داشت.

 

فرزین دبیری: می‌توانیم در اصفهان شگفتی خلق کنیم

قائم مقام باشگاه دبیری گفت: تیم دبیری به واسطه پیروزی‌های اخیر از روحیه و اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در اصفهان خالق یک شگفتی بزرگ باشد.

فرزین دبیری افزود: حتی نتیجه مساوی در اصفهان مقابل تیم مدعی قهرمانی نتیجه‌ای مطلوبی است، اما بازیکنان تیم ما برای فاصله گرفتن از تعقیب‌کنندگان‌شان و تثبیت سومی جدول برای کسب سه امتیاز به میدان رفته و امیدواریم به این مهم دست یابیم.

حاشیه امنیت هلال‌احمر از دست رفت

هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی که با شکست دادن تیم میثاق در تهران و حفاری خوزستان در تبریز تیم متحول شده‌ای در نیم فصل نشان داده و تا حدودی از تیم‌های انتها جدولی فاصله گرفته بود، با شکست‌های پی در‌پی زنگ خطر سقوط را به خوبی احساس می‌کند.

هلال‌احمر در حالی بعد از پیروزی مقابل حفاری خوزستان 12 امتیاز شده و پنج و هشت امتیاز از تیم‌های ارژن شیراز و گاز خوزستان فاصله گرفته بود اما شکست مقابل تیم گاز خوزستان، فاصله این  دو تیم را به پنج امتیاز کاهش داد. در حالی که ارژن فارس و هلال احمر در چند هفته اخیر تمام بازی‌های خود را واگذار کرده‌اند، گاز خوزستان با راه ساری مساوی کرده و تیم فرش آرای مشهد را نیز شکست داده و به یک امتیازی هلال احمر رسیده است.

هلال احمر اگر در بازی مقابل فرش آرا شکست بخورد و گاز نیز در بازی مقابل  تیم انتهای جدولی ارژن فارس به پیروزی برسد، هلال احمر به رده دوازدهمی سقوط کرده و جزو دو تیم انتها جدولی خواهد شد.

اتفاقی که در چند هفته گذشته اصلا غیرقابل تصور بود. البته هلال احمر در بازی مقابل منصوری قرچک  و شهرداری تبریز مستحق باخت نبوده و  حتی می‌توانست با پیروزی میدان را ترک کند، اما شکست هفته گذشته این تیم در تبریز مقابل راه ساری که خود جزو تیم‌های پایین جدولی است غیرقابل توجیه است.

انتهای پیام/60002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول