اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفاهم‌نامه تأمین تجهیزات پزشکی انتقال خون امضا شد

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صنایع دفاع سپاه با نمایندگان مجلس و مدیر عامل و معاونان سازمان انتقال خون مبنی بر افزایش گرایش به تولیدات داخل در حوزه انتقال خون منعقد شد.

تفاهم‌نامه تأمین تجهیزات پزشکی انتقال خون امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صنایع دفاع سپاه با نمایندگان مجلس و مدیر عامل و معاونان سازمان انتقال خون بعد از ظهر امروز در مجتمع صنعتی بعثت قم منعقد شد.

مجتمع بعثت که به همت سازمان صنایع دفاع سپاه کارخانه تولید کیسه‌های خونی را راه‌اندازی کرده با انعقاد این تفاهم‌نامه تلاش می‌کند تا هر آنچه اقلام تجهیزات پزشکی مصرفی در سازمان انتقال خون مورد نیاز است گرایش بیشتری به سمت تولیدات داخل و به ویژه این کارخانه پیدا کند.

محسن بهمن مدیر کارخانه تولید کیسه خون استان قم در این خصوص گفت: تمام همت و سعی ما این است که خرید داخل را تقویت کرده و بتوانیم با افزایش کیفیت و افزایش سرعت در تحویل محصولات جلب رضایت مشتری را داشته باشیم.

نمایندگان مجلس با توجه به اعمال تحریم‌ها و عدم امکان خروج ارز و شرایط سخت از مسئولان سازمان انتقال خون خواستند تمام همت و نظرات کارشناسی و کمک‌های فنی و کیفی را در راستای حمایت از تولید داخل بسیج کنند.

انتهای پیام/78003/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول