اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان انتقال خون ایران مطرح کرد

پایگاه انتقال خون ایران تغییر نام می‌یابد/ ‌‌انتقال تجربیات به دنیا

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع سازمان انتقال خون ایران گفت: جایگاه انتقال خون ایران با کشور فرانسه یکی است و با این تفاوت که در فرانسه آموزشگاه عالی مستقل برای پرسنل وجود ندارد.

پایگاه انتقال خون ایران تغییر نام می‌یابد/ ‌‌انتقال تجربیات به دنیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن منشدی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر پایگاه انتقال خون مازندران در سالن سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی در هر مکانی باشد بافضیلت است و در برخی مشاغل نیز باارزش‌تر است.

وی با بیان اینکه اگر اعلام کنیم خدمت در سازمان انتقال خون ایران «گل سرسبد» نظام سلامت است کمی خودخواهی باشد، اضافه کرد: در هر مقطعی سرمایه اصلی در انتقال خون، مردم هستند.

معاون توسعه و منابع سازمان انتقال خون ایران با اشاره به پیشرفت‌های مناسب کشور در پایگاه انتقال خون ایران گفت: پایگاه انتقال خون در کشور در حال حاضر تبدیل به دانشگاه آموزشی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از پزشکان خارج از کشور برای حضور در دوره‌های آموزشی پایگاه انتقال خون کشور به ما مراجعه می‌کنند.

منشدی از اعزام پرسنل متخصصان سازمان انتقال خون کشور برای آموزش پرسنل سایر کشورهای دنیا خبر داد و تاکید کرد: پایگاه انتقال خون کشور پیشرفت‌های مناسبی در سلول‌های بنیادی داشت و در تلاش است تا شاخصه‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

معاون توسعه و منابع سازمان انتقال خون ایران با اشاره به رتبه برتر ایران در زمینه آموزش آخرین یافته‌های خونی در منطقه و جهان، تصریح کرد: جایگاه انتقال خون ایران با کشور فرانسه یکی است و با این تفاوت که در فرانسه آموزشگاه عالی مستقل برای پرسنل وجود ندارد.

وی با اشاره به تحریم‌های اخیر استکبار بر ضد کشور ما گفت: تحریم‌ها و فشارهای موجود مانع از پیشرفت کشور ما نشد.

این مسئول در ادامه به عزیمت تیم آموزشی ایران برای ارائه آخرین یافته‌های خونی به دانشجویان سودانی اشاره کرد و گفت: تلاش‌های زیادی انجام شد که پایگاه انتقال خون ایران جزء همکاران سازمان بهداشت جهانی شود و تاکنون 80 درصد اقدامات انجام شد.

معاون توسعه و منابع سازمان انتقال خون ایران از تلاش‌های انجام شده برای ارتقای چارت تشکیلاتی پایگاه انتقال خون کشور خبر داد و گفت: به‌زودی پایگاه انتقال خون به اداره کل انتقال خون تغییر می‌کند.

انتهای پیام/86004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول