اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر

طرح‌های خدماتی در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طرح‌های خدماتی - کشاورزی در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های خدماتی در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، هم‌زمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طرح‌های خدماتی - کشاورزی و طرح هادی با حضور جلال منکرسی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه و مسئولان محلی در سرپل‌ذهاب افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح اجرای طرح هادی روستای بریموند در فاز اول با اعتبار یک میلیارد و دویست و پنجاه ملیون ریال، کلنگ‌زنی پروژه طرح هادی روستای بریموند فاز دوم با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری، افتتاح طرح پروار‌بندی بره 500 راسی با اعتبار 240 ملیون تومان و اشتغال‌زایی سه نفر مستقیم و پنج نفر غیرمستقیم و تولید سالانه 50 تن در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع از جمله این طرح‌ها بود.

ساماندهی ورودی شهر از طرف گیلانغرب به مبلغ 300 میلیون تومان، پل طالق سنگی دو دهنه فرهنگیان واقع در پشت بیمارستان شهدا با اعتبار 400 میلیون تومان، پل محله میانکل به‌طول 35 و عرض 11 با اعتبار 400 میلیون تومان، کلنگ‌زنی پارک فلاحت در زمینی به مساحت 4 هکتار و با اعتبار 100 ملیون تومان و افتتاح 132 طرح عمرانی و تسهیلاتی با اعتبار 34530 میلیون ریال کشاورزی از دیگر طرح‌هایی بود که امروز کلنگ‌زنی شد و به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش، از این تعداد طرح، 121 طرح تسهیلاتی از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی و 11 طرح عمرانی از محل اعتبارات استانی  افتتاح شد.

همچنین کانال میان‌جوب به‌طول 803 متر و با اعتبار 764 میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول