اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس قول وزیر راه مطرح شد

علیپور: محور سوادکوه تا 5 ماه آینده 4 بانده می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: 4 بانده شدن محور سوادکوه بنابر قولی که از وزیر راه و شهرسازی گرفتیم در خرداد ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

علیپور: محور سوادکوه تا 5 ماه آینده 4 بانده می‌شود

کمال علیپور نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه به برخی از فعالیت‌های مجلس اشاره کرد و گفت: در 9 ماه اخیر ترمیم زیرساخت‌های نادرستی که وجود داشته است از مهم‌ترین برنامه‌های نمایندگان مجلس نهم بوده است.

وی افزود: اگر زیرساخت‌هایی را ترمیم و به نمایندگان دیگر بسپاریم، فعالیت برجسته‌ای در کارنامه ما خواهد بود.

مردم برای سرعت‌بخشی 4 بانده شدن محور سوادکوه همکاری کنند

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه متوازن، یادآور شد: 4 بانده شدن محور سوادکوه بنا بر قولی که از وزیر راه و شهرسازی گرفتیم در خرداد ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید که برای تسریع در آن 2 تونل را به صورت موقت حذف کردیم و از سازه جایگزین استفاده می‌کنیم.

علیپور مهم‌ترین مانع در سرعت‌بخشی به 4 بانده شدن محور سوادکوه را موانع عمومی توصیف و خاطر نشان کرد: فعالیت اجرایی 4 بانده شدن محور سوادکوه در بالازیراب، سرخکلا و شیرگاه با موانع مردمی مواجه است که خواستار همکاری بیشتر عمومی هستیم.

مجلسی که منتظر لایحه دولت باشد، فعال نیست

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بر فعال بودن مجلس تاکید کرد و افزود: مجلسی که منتظر لایحه دولت باشد، فعال نیست.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس باید مشکلات را ببینند و طرح‌های کارشناسی بدهند.

مدیران اجرایی باید در کف میدان باشند

وی بر فعال بودن مجلس نهم در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: مدیران اجرایی باید در کف میدان باشند و برخی از مشکلات و موانع کوچک با مدیریت ساده و اصلاح قانون که با 10 تا 15 امضای نمایندگان به دست می‌آید قابل حل است.

انتهای پیام/86015/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول