اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

حق صبای قم در میهمانی گهر بیش از یک امتیاز بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم تیمش را سزاوار کسب سه امتیاز در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل گهر شهرداری دورود دانست.

حق صبای قم در میهمانی گهر بیش از یک امتیاز بود

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما در این دیدار بازی خوبی ارائه کردیم، زمین مسابقه به ما اجازه ارائه فوتبال روی زمین و کارهای تاکتیکی را به خوبی می‌داد و در یکی از بازی‌های خوب خود می‌توانستیم پیروزی شیرینی کسب کنیم.

وی ادامه داد: تا آخرین لحظه مسابقه دست از تلاش برای کسب پیروزی برنداشتیم با این حال باز هم در استفاده از فرصت‌های گلزنی کم دقتی داشتیم و در لحظاتی که تصور نمی‌کردیم اتفاقی شبیه به پنالتی رخ بدهد گل مساوی را دریافت کردیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه از موقعیت‌های بسیار خوب گلزنی بهره نبردیم و گرنه سه امتیاز را به راحتی با بیش از سه گل کسب می‌کردیم بیان داشت: با این حال در آستانه بازی با الشباب تیم ما نشان داد که توانایی خوبی دارد و می‌تواند با تمام توان برای شکست الشباب بازی کند.

وی با اشاره به پیگیری بدون وقفه تمرینات صبا بعد از دیدار با گهر شهرداری دورود بیان کرد: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و با حوصله کار کردیم و به گل برتری نیز رسیدیم، در نیمه دوم نیز روند بازی به نفع ما بود و آنچه که از بازیکنان مورد انتظار بود به خوبی محقق شد جز گلزنی که امیدوارم در بازی با الشباب امارات مهاجمان آماده ما شانس‌های گلزنی را دیگر به سادگی هدر ندهند.

بختیاری‌زاده با اشاره به انگیزه بالا و بازی هماهنگ بازیکنان صبای قم برای برتری مقابل الشباب امارات، تصریح کرد: باانگیزه بازی کردن در این دیدار سبب خواهد شد تا هم بهترین بازی خود را ارائه کنیم و هم به جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

وی بر لزوم دقت بیشتر بازیکنان صبا در زدن ضربات آخر تاکید کرد و اظهار داشت: در تعداد موقعیت‌های گلزنی نسبت به گهر شهرداری دورود کاملا برتر بودیم و اگر در زدن توپ‌های آخر کمی با دقت بودیم، الان نتیجه به نفع صبای قم بود.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: صبای قم از بازیکنان خوب، با انگیزه و بسیار باتجربه‌ای برخوردار است و مطمئنا بازیکنان ما با توجه به اینکه برتری در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان مقابل الشباب برای ما بسیار حیاتی است، با تمام قدرت خود در این بازی حاضر خواهند شد.

بعد از تساوی یک بر یک صبای قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، این تیم عصر روز شنبه 21 بهمن ماه در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از تیم الشباب امارات پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول