اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اجرای پروژه‎های بهداشتی و درمانی با بیش از 38 میلیارد تومان در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بیش از 38 میلیارد تومان پروژه در بخش‎های مختلف درمانی و بهداشتی در استان بوشهر در حال اجراست.

اجرای پروژه‎های بهداشتی و درمانی با بیش از 38 میلیارد تومان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران بهداشتی و درمانی استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه‎ها در دست اجرا و یا در حال آماده‎سازی است که بهره‌برداری از آن‌ها تحول بزرگی در بخش بهداشت و درمان و بخش آموزش ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای پرداخت مطالبات پرسنلی انجام داده‌ایم افزود: برغم اینکه قرار بود حق جذب کارکنان در بودجه جاری اختصاص داده شود ولی متأسفانه عملی نشد و از بودجه جاری دانشگاه کماکان پرداخت می‌کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: این در حالی است که بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی آن را از لیست پرداختی‌ها حذف کرده‌اند همچنین در بحث اضافه‌کاری نیز از بسیاری از دانشگاه‌ها جلو هستیم.

وی با ابراز رضایت از کیفیت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه گفت: در دانشگاه محیط فرهنگی خوبی ایجاد شده و کمیته‌ اجرایی فرهنگی بسیار فعال است و همه کارکنان، مدیران، اساتید و دانشجویان باید از این برنامه‌ها استقبال کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: دانشگاه یک محیط علمی و کاری است که بهترین دوران زندگی خود را در ‌آن سپری می‌کنیم و باید این رسالت و امانت خدمت‌گزاری که بر دوش ما گذاشته شده است را در ا ین محیط به نحو مطلوب به انجام رسانیم.

حیدری با اشاره به مفاهیم امانت‌داری بیان کرد: امانت یکی از صفات اخلاقی و ملکوتی و دربردارنده مفاهیمی مانند پاسداری، حفاظت، مواظبت، مراقبت، رازداری، نگهداری و آرامش روح و جان است و در نقطه مقابل آن خیانت، بی‌وفایی، ایجاد رعب و وحشت، نفاق، کتمان حقیقت و بی‌موالاتی است

وی ادامه داد: زبان، گوش، چشم، دست و پاها هرکدام امانت الهی هستند و باید در مسیر صحیح از این اعضا استفاده شود.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر در محیط اداری بتوانیم فضای امانت‌داری را به خوبی حاکم کنیم، می‌توانیم در خدمت کردن به مردم نیز موفق باشیم و در این مسیر از ابزار خلاقیت و ابتکار نیز بهره ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: باید به گونه‌ای خدمت کنیم که مردم از ارایه خدمات ما لذت ببرند و لبخند رضایت بر لبانشان نقش ببندد.

وی با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کار کردن برای نظام مقدس اسلامی که برخاسته از اراده مردمی است را یک ارزش دانست و افزود: انقلاب اسلامی ما با هدایت‌ها و رهبری‌های بزرگ مردی الهی توانست نه تنها کشور ما را از سلطه دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی نجات دهد بلکه ایران را به عنوان الگویی برای سایر کشورها معرفی کند.

حیدری اظهار داشت: تحولاتی که هم‌اکنون در سایر کشورها به ویژه در کشورهای عربی شاهد ‌آن هستیم نشأت گرفته از تفکرات امام راحل ماست.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ما برای ایجاد نارضایتی در بین مردم از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و توطئه‌های گوناگون از جمله توطئه اقتصادی و اختلاف قومی از جمله این دسیسه‌هاست.

حیدری تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با توطئه اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی تنها مسایل مالی نیست بلکه خدمت بیشتر و تلاش بیشتر در راستای رفع تنگناها و متنوع کردن خدمات برای مردم عزیز است.

وی همچنین به ایثارگری‌های شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هرچه داریم از برکت خون شهداست و باید به پاس خونشان که نثار اسلام و مملکت کردند ما نیز قدردان آنان باشیم و راهشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول