اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه شورای اداری استان قم در بیت النور برگزار شد

پیریایی: مسئولان قم از حاشیه‌ها دوری کنند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ایام الله دهه فجر و سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم، جلسه شورای اداری استان به ریاست استاندار قم در محل بیت النور برگزار شد.

پیریایی: مسئولان قم از حاشیه‌ها دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این جلسه با تبریک ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود پر برکت حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم گفت: امروز از یوم الله بوده و روز توجه به ارزش‌های الهی و انقلابی است.

وی با اشاره به فرصت حیات طیبه در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: باید همواره خداوند متعال را شاکر و قدردان بود که چنین شرایط و فضایی را برای ما فراهم کرده است.

استاندار قم با بیان اینکه قم شهر کریمه اهل بیت(س) و خطه کرامت است افزود: بهترین شکرانه، شکر نعمت کرامت و بزرگواری است.

پیریایی با اشاره به اینکه از فرصت‌ها باید به بهترین شکل برای خدمت بهره برد، مسئولیت در قم را فرصتی ارزشمند دانست و تصریح کرد: هر یک از ما مسئولان برای خدمت در فضای نورانی قم طلبیده شده‌ایم و باید تلاش کنیم تا حق خادمی کریمه اهل بیت(س) و مردم شریف قم را به شایستگی ادا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تمرکز مدیران استان به وظایف و مسئولیت‌ها و دوری از حاشیه‌ها خاطرنشان کرد: هر کار و مسئولیتی دارای حساب و کتابی است و باید به فکر محاسبه در پیشگاه الهی بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه قم باید در همه زمینه‌ها از جمله در خدمتگزاری نمونه و الگو باشد خطاب به مدیران دستگاه‌ها افزود: دل و ذهن خود را معطوف به انجام خدمت صادقانه و خالصانه به مردم کنید و در این راه از فرصت‌ها نهایت بهره را ببرید.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول