اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

واردات 25 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از واردات 25 هزار تن نهاده دامی به استان خبر داد.

واردات 25 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

علیرضا جیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی تهیه شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: تأمین کالاهای اساسی مردم از اولویت‌های این سازمان است، بر همین اساس با کم‌فروشان و محتکران طبق قانون و به شدت برخورد می‌شود.

جیلان با اشاره به فراخوان نام‌نویسی متقاضیان شرکت در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای نوروزی در استان افزود: متقاضیان برای نام‌نویسی می‎توانند با در دست داشتن پروانه کسب معتبر، مجوز رسمی و پروانه بهره‌برداری به مجمع امور صنفی شهرکرد مراجعه کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هر شهرستان یک نمایشگاه، اقلام مورد نیاز مردم را در آستانه عید نوروز عرضه می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم استان می‎توانند انواع مواد غذایی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات، میوه، مواد پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش مورد نیاز خود را در این نمایشگاه‌ها تأمین کنند.

*ذخیره‌سازی 1200 تن میوه در چهارمحال و بختیاری

وی از واردات 25 هزار تن نهاده دامی به استان خبر داد و گفت: علاوه‌ بر این مقدار 10 هزار تن دیگر نیز تا پایان سال تامین و به استان وارد می‎شود.

جیلان با اشاره به ذخیره‌سازی بیش از یک‌هزار و 200 تن میوه برای ایام نوروز مردم استان افزود: سیب مورد نیاز مردم از سمیرم اصفهان و پرتقال از استان‌های شمالی خریداری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال بیش از 30 مباشر توزیع میوه نوروزی مردم استان را در شهرهای مختلف به عهده دارند.

انتهای پیام/68001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول