اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور پشتیبانی دام آذربایجان‌شرقی:

هیچ نهاده دامی به نرخ آزاد وجود ندارد / ذخیره 40 هزار تن نهاده‌های دامی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور پشتیبانی دام آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برخلاف شایعات، هیچ نهاده دامی به نرخ آزاد وجود ندارد، گفت: 40 هزار تن نهاده دامی در انبارهای این شرکت ذخیره شده و از این نظر هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد.

هیچ نهاده دامی به نرخ آزاد وجود ندارد / ذخیره 40 هزار تن نهاده‌های دامی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا خدایی صبح امروز در نشست مشترک مدیران سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و مدیران عامل اتحادیه‌های دام و طیور و خوراک دام و انجمن صنفی شیر استان در خصوص بررسی نحوه تامین و توزیع نهاده‌های دامی در بین واحدهای تولیدی دام و طیور استان اظهار کرد: توزیع 46 هزار تن نهاده‌های دامی در سال‌جاری توسط این شرکت و با تعامل انجام گرفته با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان، انجام پذیرفته است و میزان 100 هزار تن سویا خریداری شده توسط این شرکت، به‌زودی به استان حمل و به ذخایر نهاده‌های دامی در انبارهای این شرکت افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که برخلاف شایعات، هیچ نهاده دامی به نرخ آزاد وجود ندارد، اضافه نمود: تمام نهاده‌‌های وارداتی، بعد از ترخیص، در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و توزیع آن از طریق ادارات کل امور پشتیبانی دام استان‌ها به انجام می‌رسد.

خدایی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر توزیع نهاده‌های دامی و اعمال مدیریت بهینه بر نحوه دسترسی دامداران عضو تعاونی‌ها و اتحادیه‌های دامداری استان گفت: در صورت تحقق این امر، مشکلات تامین نهاده مورد نیاز دامپروری‌ها به حداقل آن کاهش خواهد یافت.

در این نشست، مشکلات صنعت دامپروری توسط مدیران تشکل‌های خصوصی مطرح و مقرر شد به منظور جلوگیری از فعالیت و اخلال سودجویان در امر توزیع نهاده‌های دامی، این نهاده‌ها بعد از تبدیل به کنسانتره، در اختیار دامداران قرار گیرد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول