اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید امام جمعه واشنگتن از رادیو معارف

خبرگزاری فارس: امام جمعه واشنگتن از رادیو معارف بازدید کرد.

بازدید امام جمعه واشنگتن از رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، محمد العاصی امام جمعه واشنگتن و عضو شورایعالی مجمع جهانی تقریب به همراه همسرش عصر شنبه 14 بهمن 91 از رادیو معارف بازدید کرد.

امام جمعه واشنگتن در این دیدار ضمن آشنایی با مراحل تولید و پخش برنامه‌های رادیو معارف از نزدیک از گروه‌های برنامه ساز و استودیو‌های تولید و پخش این رادیو بازدید کرد.

محمد العاصی همچنین ضمن بازدید از کانال ندای اسلام رادیو معارف با برنامه‌سازی به زبان انگلیسی در این کانال نیز آشنا شد و در گفت‌وگویی با عوامل این رادیو در رابطه با موضوع برنامه‌های معارفی انگلیسی‌زبانان و نیازهای جامعه مسلمان آمریکا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

این عضو شورایعالی مجمع جهانی تقریب گفت: به رغم سیاست‌های ضد اسلامی در آمریکا اسلام در چهار سال گذشته از رشد روزافزونی در این کشور برخوردار بوده و در مقابل بیشترین ریزش‌ها مربوط به کاتولیک‌ها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در افکار مسلمانان تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران افرادی حکومت می‌کنند که از دنیای غرب نمی‌ترسند و حرفشان را با شجاعت می‌زنند.

العاصی گفت: بخشی از جمعیت آمریکا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌اند که این جمعیت لزوما مسلمان نیست. دشمنی دولت آمریکا با ایران در بخشی از جامعه آمریکا کنجکاوی ایجاد کرده که در پی یافتن محتوای انقلاب اسلامی ایران هستند.

عضو موسسه افکار معاصر اسلامی افزود: امروزه مسلمانان در آمریکا اقلیت قابل توجهی را تشکیل می دهند که نیازمند مدیریت واحد هستند.

در پایان این دیدار با اهدای هدایایی به امام جمعه واشنگتن از تلاش‌های صادقانه ایشان در جهت ترویج دین اسلام و تقریب بین مذاهب اسلامی تقدیر شد.

انتهای پیام/2258/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول