اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تجدیدنظر در معیارهای تشویق کارکنان ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم تجدیدنظر در معیارهای تشویق کلی و گروهی، گفت: در این راستا، باید عملکرد کارکنانی مورد تقدیر واقع شود که خدمات‌شان، برجسته، شاخص و تاثیرگذار بوده‌ است.

تجدیدنظر در معیارهای تشویق کارکنان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین تودیع و معارفه مدیر حراست استانداری آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر نگاه پیشگیرانه در امور حراستی، افزود: توجه به حرمت و قداست جایگاه‌ مسئولیت‌های اجرایی باید مورد توجه واقع شود؛ چرا که پیامد کوچک‌ترین سهل انگاری در انجام امور حراستی، فراتر از حیطه اشخاص بوده و مخدوش شدن اعتبار جایگاه خدمت‌گزاری را در پی خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم تجدیدنظر در معیارهای تشویق کلی و گروهی، گفت: در این راستا، باید عملکرد کارکنانی مورد تقدیر واقع شود که خدمات‌شان، برجسته، شاخص و تاثیرگذار بوده‌است.

وی یادآور شد: نرم افزارهای تعریف شده حراستی، در عین برخورداری از سر زندگی و انعطاف مطلوب، باید  از هرگونه افول و انفعال به دور باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تعامل و اعتماد متقابل مابین حراست و مدیر دستگاه اجرایی، خاطرنشان کرد: این اعتماد باید به گونه‌ای باشد که مدیر دستگاه اجرایی، با اطمینان از خدمات حراستی، به وظیفه خود عمل کند و مسئولیت تمام تاثیرات و تبعات این اعتماد را پذیرا باشد.

علیرضابیگی تصریح کرد: مسئولیت حراست، در درجه اول بر عهده خود مدیر است و در این میان، مسئول حراست به عنوان بازوی اجرایی مدیر در این حیطه عمل می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موقعیت و وظایف ذاتی کارکنان حراست، گفت: کارکنان حراست، بدون این‌که از مصونیت خاصی برخوردار باشند، بیشتر از سایر کارکنان، در معرض کنترل و رصد افکار عمومی قرار دارند؛ بنابراین باید در انجام جزیی‌ترین امورات قانونی، پیشروتر از دیگران باشند.

صالحی، مدیرکل حراست آذربایجان‌شرقی هم در این مراسم گفت: الویت مهم امور حراستی، باید به دور از برخوردهای عجولانه و با رویکرد آسیب‌شناسی مسائل حفاظتی و نگاه پیشگیرانه مورد بررسی واقع شود.

وی افزود: ایجاد تعامل هر چه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجموعه حراست رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف حراستی را در پی خواهد داشت.

در پایان این مراسم، استاندار آذربایجان‌شرقی با تقدیر از خدمات سه‌ساله اکبر ملک‌پور، حسن حقیقیان را به عنوان مدیرکل حراست استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی کرد.

انتهای پیام/60002/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول