اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

48 طرح در سرپل ذهاب افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 48 طرح عمرانی - خدماتی با 23 میلیارد و 960 میلیون ریال اعتبار در چهارمین روز از گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و گیلانغرب افتتاح شد.

48 طرح در سرپل ذهاب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، 48 طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار 23 میلیارد و 960 میلیون ریال با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سرپل‌ذهاب این طرح‌ها را شامل اجرای طرح هادی 16 روستا با اعتبار 16 میلیارد و 460 میلیون ریال با طول 2 هزار و 500 متر مربع از اعتبارات استانی سال 90 بیان کرد.

میرزامراد پیرو افزود: همچنین 32 واحد مسکونی روستایی در روستاهای دوازده امام و نقاره‌کوب با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحسین‌برانگیز دانست و تصریح کرد: استقلال کشور بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بود.

پیرو با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مرجعی فرهیخته و چهره‌ای ملکوتی بود که با رهبری مردم غیور و پرورش‌یافته مکتب قرآن و اسلام، توانست حاکمیت الهی را در کشور برقرار کند.

وی ورود امام خمینی(ره) به میهن در 12 بهمن 57 را سرآغاز تحول و تغییر در جهان دانست و تصریح کرد: این رویداد مهم سیر جدیدی در مسیر انسانیت ایجاد کرد و به کشور جان دوباره بخشید و آزادگان جهان به این باور رسیدند که می‌توان به آمریکا سرسپردگی نداشت.

پیرو در پایان خاطرنشان کرد: باید به‌واسطه استقرار حکومت اسلامی در کشور خدا را شاکر بود و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ وحدت و هم‌دلی در کشور این انقلاب و نظام را از آسیب‌ها و خطرات دشمن مصون نگاه داریم.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول