اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز خواستار شد

خودداری هواداران از تجمع در برابر موسسه مالی و اعتباری کوثر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از هواداران این تیم درخواست کرد از انجام تجمع اعتراضی در برابر موسسه مالی و اعتباری کوثر خودداری کنند.

خودداری هواداران از تجمع در برابر موسسه مالی و اعتباری کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز، سینا اصل‌محمدپور گفت: هواداران متعصب و ولایتمدار باشگاه ماشین‌سازی باید توجه داشته باشند که در این شرایط حساس باید با کمک و حمایت مسئولان به فکر حل مشکلات ماشین‌سازی تبریز باشیم.

وی تصریح کرد: آنگونه که اطلاع حاصل شده است، هواداران ماشین‌سازی به صورت خودجوش تصمیم به حضور اعتراضی و بیان خواسته‌های خود با مسئولان موسسه مالی و اعتباری کوثر گرفته بودند که در شرایط حاضر این کار به صلاح نیست. 

اصل‌محمدپور گفت: نگرانی‌ها و دغدغه‌های هواداران ماشین‌سازی تبریز به حق است و آنها نگران سرنوشت قدیمی‌ترین تیم فوتبال شمال‌غرب کشور هستند.

وی با اشاره به قول‌هایی که از سوی مسئولان استانی برای حل مشکلات باشگاه ماشین‌سازی داده شده است، اظهار کرد: مقرر شده است تا در هفته جاری دیدارهایی با مسئولان مربوطه داشته باشیم و مشکلات به وجود آمده برای تیم نیز حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: قدمت تیم ماشین‌سازی تبریز از اکثر تیم‌های حال حاضر لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور بیشتر است و این انصاف نیست که ماشین‌سازی با این همه خدماتی که به تاریخ فوتبال کشورمان انجام داده است در چنین وضعی قرار گیرد.

هواداران ماشین‌سازی تبریز در جریان بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان با امضای طومارهایی خطاب به امام جمعه تبریز، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دادستان تبریز خواستار توجه به وضعیت تیم ماشین‌سازی تبریز شده و به صورت خودجوش تصمیم به حضور و بیان اعتراضات به مدیران موسسه مالی اعتباری کوثر در خصوص عمل به تعهدات گرفتند.

انتهای پیام/60001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول