اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فاصله یک امتیاز نسبت به گیتی پسند

صبا برای قهرمانی محکوم به شکست تمام حریفان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم برای قهرمانی در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید با تمام توان در شش بازی آینده خود پیروز شود.

صبا برای قهرمانی محکوم به شکست تمام حریفان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تنها شش هفته به پایان بازی‌های این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، جدال مدعیان در بالای جدول رده بندی بسیار نزدیک و نفس‌گیر است و در واقع دو تیم شانس قهرمانی دارند.

صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان دو مدعی و رقیب دیرینه در چند فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند که امسال گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و با فاصله‌ای چشمگیر در رده‌های اول و دوم جدول صد درصد یکی از آنها قهرمان لیگ چهاردهم می‌شود.

تاکنون 20 هفته از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است و تنها شش هفته به پایان رقابت 13 تیم حاضر در چهاردهمین دوره این مسابقات باقی مانده است، لیگی که قطعاً قهرمان آن یکی از دو تیم صبای قم یا گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

اصفهانی‌ها پیش از این طعم قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و مهمتر از آن مزه شیرین قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را نیز چشیده‌اند اما فوتسالیست‌های صبای قم امیدوارند نخستین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شوند.

نگاهی به وضعیت جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال نشان از جدال نزدیک صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در صدر دارد، جایی که صبا با 19 بازی 44 امتیازی است و تیم اصفهانی نیز با یک امتیاز کمتر یعنی با 43 امتیاز در تعقیب صبای قم قرار دارد.

صبای قم تا یک هفته پیش هفت امتیاز از تیم صنایع گیتی پسند اصفهان بیشتر اندوخته بود اما شکست ناباورانه در هفته نوزدهم در جدال خارج از خانه با این تیم اصفهانی موجب شد تا فاصله امتیازات کاهش یافته و بدین ترتیب شش بازی آینده از حساسیت بالایی برخوردار شود.

صبای قم در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ چهاردهم شش بازی مهم پیش رو دارد که سه بازی با میثاق تهران، حفاری اهواز و هلال احمر تبریز در خانه و سه بازی با تیم‌های دبیری تبریز، گاز خوزستان و منصوری قرچک در میهمانی حریفان برگزار می‌کند و برای اینکه بتواند در این فصل لیگ برتر فوتسال جشن قهرمانی بگیرد باید تمام حریفان را شکست دهد.

در هفته‌ای که سپری کردیم تیم فوتسال صبای قم با توجه به قرعه استراحت بازی نکرد اما تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در دیداری خارج از خانه و بسیار حساس میهمان تیم میثاق تهران بود که در پایان با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و حالا در فاصله یک امتیازی صبا قرار دارد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول