اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

مدیریت واحد شهری باید در دولت آتی تحقق یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام اعضای شورای شهر اصفهان خواستار تحقق مدیریت واحد شهری هستند و مدیریت واحد شهری باید در دولت آینده تحقق پیدا کند.

مدیریت واحد شهری باید در دولت آتی تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه با تحقق مدیریت واحد شهری بسیاری از مشکلات موجود در شهر‌ها برطرف می‌شود، اظهار کرد: با تحقق این موضوع حرکت‌های بسیار ویژه‌ای در راستای توسعه مباحث شهری در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان با برگزاری جشن‌های مفرح در مناطق و آذین‌بندی معابر اقدامات ویژه‌ای را به منظور گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر انجام داده است، اضافه کرد: شهرداری نسبت به ایجاد ایستگاه‌های دهم در سطح شهر اقدام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به استقبال چشمگیر مردم از راه‌اندازی ایستگاه‌های دهم در شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر حدود 5 هزار نفر در شهر اصفهان منتظر بازدید از ایستگاه‌های دهم قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری تور نیم‌روزه ایستگاه دهم یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم در راستای بازدید از پروژه‌های شهری اتوبوس‌های بیشتری باید برای بازدید مردم از پروژه‌ها اختصاص داده شود.

حاج رسولیها با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهری اصفهان از جمله کارخانه بازیافت تاکید کرد: پروژه تعریض پل بزرگمهر و خیابان حمزه اصفهانی جزو نخستین پروژه‌های افتتاحی اصفهان است که تا 30 بهمن ماه امسال به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه تمام اعضای شورای شهر اصفهان خواستار تحقق مدیریت واحد شهری هستند و مدیریت واحد شهری باید در دولت آینده تحقق پیدا کند، افزود: واگذاری کار‌ها و اقدامات شهری به دست مردم نقش بسیاری در راستای توسعه شهری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های پایانی فعالیت شورای سوم قرار داریم، گفت: تمام مسئولان باید در پایان فعالیت شورای سوم اقدامات لازم و ضروری را در راستای تحقق مدیریت واحد شهری در سطح کشور انجام بدهند.

وی به ضرورت تکریم ارباب رجوع اشاره و اظهار کرد: مسئولان شهری باید بیش از گذشته به موضوع تکریم ارباب رجوع توجه کنند و شهرداری‌ها باید به صورت روزانه به خواسته‌ها و مطالبات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول