اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

بسیاری از امور شهری سلیقه‌ای اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود گذشت سه دوره از فعالیت شورا‌ها و شهرداری‌ها در سطح کشور هنوز بسیاری از امورات شهری در سطح شهر‌ها به صورت سلیقه‌ای اجرا می‌شود.

بسیاری از امور شهری سلیقه‌ای اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت اجرای عدالت در میان مردم اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری اصفهان طی سال‌‌های گذشته اقدامات بسیاری را در راستای تحقق این موضوع در سطح شهر انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم و آغاز این ایام با میلاد پیامبر اکرم (ص) مصادف شده بود، اضافه کرد: اخلاق نیکو و توجه به وضع معیشت تمام اقشار مختلف جامعه از ویژگی‌های شاخص پیامبر گرامی اسلام (ص) بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه در ایام‌الله دهه فجر باید به سمتی حرکت کنیم که انقلاب به عنوان رحمتی برای تمام اقشار مختلف جامعه باشد، تصریح کرد: مالکان و حافظان انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و در هر شرایطی از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور همه‌جانبه ملت ایران در صحنه برای حفاظت از انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که اقشار مختلف جامعه برای دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در صحنه حضور داشتند.

معین با اشاره به اینکه اراده ملت ایران سبب پیروزی انقلاب شده است و این اراده در راستای تداوم انقلاب نیز نقش موثری دارد، تاکید کرد: برخورد عادلانه و بی‌طرفانه با اقشار مختلف جامعه رمز موفقیت و پیروزی کشور برای دست‌یابی به اهداف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه تداوم انقلاب در گروی ایجاد عدل، قسط و اختصاص شرایط مساوی به اقشار مختلف جامعه است، افزود: تمام تفکرات اقشار مختلف جامعه در دایره انقلاب است و محتوای دایره انقلاب باید از شرایط مساوی و عادلانه برخوردار باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم باید در هر زمینه‌ای دارای بصیرت باشند، گفت: امیدواریم در ایام‌الله دهه فجر امسال شرایط به صورتی باشد که تمام اقشار مختلف جامعه موجود در دایره انقلاب از شرایط و امکانات مساوی برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد و حرکت دستگاه‌های مسئول با مردم باید عادلانه باشد، اظهار کرد: با وجود گذشت سه دوره از فعالیت شورا‌ها و شهرداری‌ها در سطح کشور هنوز بسیاری از امورات شهری در سطح شهر‌ها به صورت سلیقه‌ای و غیر‌موثر اجرا می‌شود.

معین با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: تکریم ارباب رجوع باید به صورتی باشد که مدیران با مردم به صورت سلیقه‌ای رفتار نکنند و با وجود انجام اقدامات بسیاری در راستای تکریم ارباب رجوع در شهرداری و شورای شهر اصفهان اما هنوز این موضوع به صورت کامل در اصفهان تحقق نیافته است.

وی با اشاره به اینکه در ادامه رسیدگی به بودجه سال آینده شهرداری باید اعتبارات غیر‌ضروری از این بودجه حذف شود، تصریح کرد: رسیدگی به بودجه سال آینده باید به صورتی باشد که کم‌ترین فشار‌ها و درآمد‌ها برای اقشار ضعیف جامعه ایجاد شود.

انتهای پیام/63004/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول