اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر تعاون:

مسئولان استان بوشهر توجه بیشتری به گنبد نمکی دشتی داشته باشند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر تعاون گفت: مسئولان استانی باید توجه بیشتری به گنبد نمکی دشتی به عنوان یک پدیده مهم گردشگری داشته باشند.

مسئولان استان بوشهر توجه بیشتری به گنبد نمکی دشتی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، رضا محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از گنبد نمکی دشتی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: اگر کسی در عمرش گنبد نمکی دشتی را نبیند ناکام از دنیا رفته است.

مشاور وزیر تعاون افزود: گنبد نمکی دشتی از جهات مختلف چه از لحاظ زیبایی و چه از جهت گردشگری شاخص است ولی احساس می‌شود برای مسئولین استانی این پدیده منحصر به فرد ارزش زیادی ندارد.

وی ادامه داد: باید زیرساخت‌ها برای حفاظت بهتر و رفاه حال گردشگران ایجاد شود تا افراد بیشتری بتوانند از سراسر کشور و سایر کشورها از این منطقه بازدید کنند.

محمدی همچنین در بازدید از کلوت‌های مند و محرابه‌مند دشتی نیز گفت: در ایران کلوت‌های زیادی در جاهای مختلف کشور وجود دارد اما کلوت‌های کوه مند دشتی در نوع خود زیبا و شگفت انگیز است.

محمدی خاطر نشان کرد: محرابه‌مند با سابقه چهار هزار و500 سال باید بهتر از این مورد حفاظت قرار گیرد. شهرستان دشتی چه از لحاظ فرهنگ و هنر و چه از جهت گردشگری کم نظیر است اما این منطقه نیاز به معرفی بیشتری دارد.

محمدی یادآور شد: آثار تاریخی و طبیعی میراثی برای ماست و ما باید امانت داران خوبی برای این آثار باشیم و ضرورت دارد تا مسئولین محلی و مردم منطقه در وهله اول پاسداران و حافظان این مکان‌ها باشند.

انتهای پیام/66001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول